Všichni fans začali jásat, šel jsem si pro drink a Totally s Alexem si vzali flašky Havany a šli každý z jedné strany a ja byl ve prostřed stage.
,,Na Tonyho!!" zakřičel jsem a napil se drinku. Totally a Alex začali všude po fans lit Havanu.
,,Dáme si tady track, který jsem složil pro Tonyho v dobu, kdy jsem zjistil že budu táta" začal hrát Tým a já šel zpět do prostřed stage, jako jsem stál předtím.
Když track dohrál, dál jsem ruku ve které jsem měl mikrofon nahoru a dostal jsem od fan's velký aplaus.Pohled Adél o tři roky později
s Tonym máme krásný život, máme dvě děti, Toníčka a Emily.
Jsou to naše největší štěstí, je to pár měsíců a Tonymu se objevila nemoc, takže za tu dobu tu byla asi čtyřikrát sanitka, je to hodně smutný a ani nevím co bude dál.
Šla jsem do Tonyho (dítě) pokoje a šla mu dát jídlo. Když jsem ho zvedla, něco pod ním bylo, zvedla jsem to a podívala se. Dopis? co to může být, šla jsem i Toníčkem a dopisem do obýváku a dopis položila na stůl, Tonika jsem si dala do maličke sedačky a šla mu dělat jídlo, on mě s úsměvem na tváři pozoroval, Emily pořád spinkala a já si dělala starost o Tonyho, nedal mi vědět jak mu je.
Celé všechno tohle na mě spadlo a začala jsem brečet, napadl mě těm dopis, co jsem položila na stůl. Vzala jsem ho a sedla se na gauč.
Otevřela jsem ho a četlaMoje milá Adélko, jestli tohle čteš, tak to bylo moje poslední cesta do nemocnice, vždycky jsme si říkali ze ten boj dokážu vyhrát, a i když jsem ho nevyhrál, nemyslím si že jsem prohrál. Měl jsem tebe, Tonyho, Emily a díky tomu jsem byl nejšťastnějším mužem na světě. Život o samotě není jednoduchý takže pamatuj, nikdy nejsi sama a my čtyři budeme vždycky rodina.
Miluju tě, Tony
Celou dobu jsem držela slzy, a při pomyšlení že tady Tony nejspíš už není, rozbolelo mě srdce.
Nekdo mi zazvonil u dveří, utřela jsem si slzy a šla otevřít.
Stálý tam Tonyho rodiče.,,Ahoj Adélko, strašně nás to mrzí co se stalo"
začala mluvit Tonyho mamka a hned mě objala.,,Takhle to nemělo skončit, ne takhle" promluvil Tonyho táta a pohladil mě po zádech.
TAK JO, KONEC PŘÍBĚHU, JEN CHCI UPOZORNIT ZE V BLÍZKÉ DOBE VYJDE 2 FF "Dcera Mechanika" TAK SE I VŠECHNO VYSVĚTLÍ 🤍
ČTEŠ
𝐃𝐂𝐄𝐑𝐀 𝐌𝐄𝐂𝐇𝐀𝐍𝐈𝐊𝐀 [ 𝐘𝐍𝐎𝐓𝐓 ]
RomanceAdél je 16 let a od malička miluje opravu aut. v 18 letech potká člověka, co ji absolutně změní život.. bude Áďa konečně šťastná?.. Vydrží s ním?.. Co jeho a jí po třech letech co budou spolu čeká?.. Čti a dozvíš se to