|1|

531 14 9
                                    

Ahoj, jmenuju se Adéla Mašková a je mi 16 let. Před rokem jsem dokončila základní školu a jelikož miluju auta a vlastně opravu aut tak jsem se rozhodla že půjdu na mechanika, ale v půlce roku kdy jsem chodila do té školy mi táta řekl ať se školou skončím a půjdu pracovat s auty, nechtělo se mi kvůli tomu že jsem tam měla fakt dobrého kámaráda Martina, je mi líto že jsem ho opustila a vlastně opustila celou svou třídu, byla to nejlepší třída kterou jsem měla a navždy ji budu mít ráda. A mezitím jsem si našla neřekla bych náhradního kámoše za Martina ale je taky fajn jmenuje se Jirka je mu teď 19.

Uplynuli nějaký roky, mě je už 18 a pořád pracuji v repasu kde pracuje můj taťka. ,,Hele Adél, za chvilku má přijet zase někdo na přezouvání tak, si to vezmeš" řekl mi táta když přišel na dílnu. ,,Jo dobře" řekla jsem a šla ven si na chvilku sednout, jako nebudu kecat, práce mechanika je dřina.
Po chvilce přijel černý Mercedes, zaparkoval, a z něho vylezl nějaký typek který je mi dost povědomí. Ne co tady dělá Tony, můj oblíbený rapper. OMG já se zblázním. ,,Dobrý den, je toto doufám Repas Robousy" zeptal se Tony. ,,Dobrý den, ano je, vy jste tady na přezutí letních pneumatik na zimní že ano?" zeptala jsem se a z auta vylezl další týpek a to mi teprve vyrazilo dech. ,,Adél?" řekl. ,,Martine" řekla jsem a šla k němu. ,,Ty tu furt pracuješ?" zeptal se a objali jsme se. ,,Ano, pořád" řekla jsem šťastně. ,,Vy se znáte?" zeptal se Tony a my se s Martinem odtáhli. ,,Ano, chodily jsme spolu do školy na mechanika ale pak Áďa odešla a už jsme se neviděli, a přestali jsme si psát" řekl smutně Martin. ,,Ale teď se vidíme a začneme si zase psát" řekla jsem a znovu ho objala. ,,Počkej ty jsi byla na škole pro mechaniky?" zeptal se Tony. ,,Ano a byla jsem tam jako jediná holka" řekla jsem mu. ,,Jo abych se představil jsem Tony" řekl. ,,Já Adéla ale můžeš mi říkat Adél nebo Áďo" usmála jsem se. ,,Dobře Áďo" řekl a zazubil se, a já se víc usmála. ,,Tak jdeme na dílnu, Tony prosím zajeď dovnitř"   řekla jsem a Tony běžel k autu. Já jsem šla otevřít dilnu aby mohla Tony zajet s autem dovnitř.
,,Dobrý den" řekl Martin když viděl mého tátu. ,,Dobrej" řekl pro změnu zase táta a dál si něco montoval na stole. ,,No dobrý Tony, nech to tady" řekla jsem on vylezl z auta. Dali jsem auto na zvedák ,,Čau" řekl Jirka. ,,Ahoj" řekla jsem když jsem se otočila. ,,Hele Mirku nemáš konbinačky?" zeptal se Jirka mého tátu. ,,A ty vedle nemáš svoje?" zeptal se ho se smíchem tátaa já se taky začala trochu smát, zvedla jsem se a šla směrem ke stolu. ,,Na Jirko puč si moje" řekla jsem a podala mu že stolu moje konbinačky" řekla jsem mu a pořád se smála. ,,Přestaň se už tlemit" řekl se smíchem Jirka a plácl mě přes zadek, tohle tu mám furt, vždy když mu něco půjčím tak ne plácne po zadku, já ho fakt jednou uškrtit. ,,Jiřino" zvýšila jsem hlas, on se jen otočil a já na něj ukázala prostředníček ale smála jsem se u toho, on ho na mě ukázal taky a pak jsme se oba zasmáli a já šla konečně začít přehazovat kola. ,,Nepospíchate snad" zeptala jsem se jich. ,,Ne my jsme se jeli jen do Hradce podívat, protože jsme tady měli mít tour ale tu zrušili tak říkám že se sem pojedeme podívat za tebou do servisu, upřímně jsem čekal že tu už nebudeš a že budeš dělat něco jiného než opravovat auta" řekl Martin a já ho nechápala. ,,Jakou tour?" zeptala jsem se, protože jsem nevědělo o čem mluví. ,,Ježíš promiň ty to nevíš, já a Tony děláme hudbu" řekl. ,,Jako o Tonym jsem to věděla ale o tobě ne" lehce jsem se zasmála.
,,Chceš něco ode mně pustít?" zeptal se mě Martin. ,,Asi jo" řekla jsem a Martin něco hledal v mobilu.

Toto mi pustil a já zůstala stát s otevřenou pusou. ,,Bycha ať ti tam nevletí moucha" řekl Martin a s Tonym se zasmáli. ,,Hej to je mega, miluju to" řekla jsem.

Ahoj tak první čas máme, Snad se vám bude líbit ❤

𝐃𝐂𝐄𝐑𝐀 𝐌𝐄𝐂𝐇𝐀𝐍𝐈𝐊𝐀 [ 𝐘𝐍𝐎𝐓𝐓 ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat