|22|

104 3 13
                                    

a zase nic.

A: ,,Kde to je?"
Pa: ,,No..ja věděl že mě budou ty dvě nutit abych jim to řekl co to je, tak jsem to dal do jiného balónku"

Pajinec s Péťou odešli před barák a hned šli zase zpátky.

Pa: ,,Tak tady...tady už je to ono"
T.m: ,,Tak a teď pojďte spolu"

Pajinec nám ten balónek držel a s Tonym jsem vzali do rukou jednu jehlu a dali si pusu, praskli jsme balónek a byl tam modrý prášek.
Hned jsme se s Tonym objali, naši rodiče a kamarádi začali tleskat.

T.t: ,,Gratulujeme, ať je hlavně zdraví a vy oba šťastní"
A: ,,Děkujeme moc"
Te: ,,Taky gratuluju, a hlavně ať není po tátovi"
T: ,,Tak to dík Terko"
Te: ,,Vždyť víš že si dělám srandu, ať je hlavně zdraví"
T: ,,Já vím, děkujem"
T.m: ,,Už víte jméno"
A: ,,Ano, už víme"
T: ,,budeme mít Antonína"
T.t: ,,Zas už jeden Antonín do rodiny, ono nestačí že jsem i já Antonín a dal jsem svému synovi taky jméno Antonín a on svému synovi taky dá jméno Antonín, ach boze, co to mám za syna"
A: ,,Máte skvělého a úžasného syna, sice na to nevypadá ale tu lásku dát dokáže"
T.m: ,,Takovouhle dceru by jsme si přáli...máte úžasnou a nádhernou dceru"
A.m: ,,Na to, že je to dcera mechanika a můj manžel ji vychovával u aut, tak z ní vyrostla rozumná a krásná žena která bude brzo matkou..strašně to letí, hodně štěstí Adélko, a tobě taky Tony, jsi úžasnej kluk"
T: ,,Já děkuju vám"

Slavili jsme někdy až do noci a moje mamka se sestrou chtěli už pomalu odjíždět.
Tonyho rodiče tu prý ještě chvilku zůstanou a mezitím Tonyho i moje kamarádka odjeli.
Se sestrou a s mamkou jsme se rozloučili a oni odjeli, chviličku jsme byli venku, jenže pak se začal zvedat vítr a začalo hřmít, usoudili jsme že bude lepší se přesunout dovnitř jelikož jsme celou dobu seděli venku.
Pobalili jsme věci a nosili je dovnitř, když jsme vše měli, zavřeli jsme na balkón ano měli jsme to na balkóně, ale je velký takže jsme se tam úplně v pohodě vešli, a je to i ten balkón na kterém Martin seděl když dělal klip k #hot16challenge, jenže to už bude skoro rok zpátky.

Sedíme v obýváku a venku hodně fouká vítr, začíná už i dokonce pršet, Pajinec s Péťou už odešli taky.
Tony se svým tátou kouká na fotbal a já si povídám s Tonyho mamkou, je strašně milá, ještě jsem neměla možnost si s ní takhle popovídat.
Po chvilce mi cinkne upozornění na twitter, že Tony něco tweetnul, koukla jsem a přečetla si to, ach jo, zase vtipkuje

Po chvilce mi cinkne upozornění na twitter, že Tony něco tweetnul, koukla jsem a přečetla si to, ach jo, zase vtipkuje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

bože, a tímhle jsem si udělala dítě no já mám dost, dala jsem retweet a chvilku se nad tím pousmívala

T: ,,Hej co retweetuješ moje tweety, this is meine"
A: ,,Jen ať se ostatní taky zasmějí"
T: ,,No jo, jsem vtipnej"

Nad tímhle jsem se pousmála a dál si povídala s Tonyho mamkou.

T.m: ,,A kdyby jste chtěli další miminko a byla by to holčička, co by měla jsem jméno"
A: ,,Tak rozhodovali jsme se mezi Amálkou a Emily, nakonec by to byla tedy Emily"
T.m: ,,No tak to je krásný jméno"
A: ,,Nojo, Tony vybíral"
T.t: ,,Hihi, na to jaký to bylo ještě před pěti skoro už šesti lety takový střevo tak z něho je teď pořádnej chlap a budou ho čekat rodičovský povinnosti, bude se muset starat jak během těhotenství o svoji přítelkyni tak i pak o svého syna"
T: ,,Hej teď jsem na něho přišel..dej tě mi chvilku, hned přijdu"

Tony odešel k sobě do studia a o pár minut déle se vrátil.

T: ,,Tohle jsem sloužil pro Áďu a pro mého syna"

Ahoj temnoto,
můj starý příteli,
dřív jsme se vídali
a hlavně v neděli...

teď jsme tým (nešel najít rým, ne),
teď jsme tým (a nešla složit píseň),
teď jsme tým,
máma a táta,
teď jsme tým (nešel najít rým, ne),
teď jsme tým (a nešla složit píseň),
teď jsme tým,
máma a táta,
teď jsme tým (nešel najít rým,ne)
teď jsme tým (a nešla složit píseň)
máma a táta a náš syn!

T.m: ,,To je úžasný Tony..je to nádherný prostě úžasný"
T.t: ,,Pěkný Tony, je tak dál"
A: ,,Ty poslední slova, máma a táta a náš sym, to je strašně krásný"

𝐃𝐂𝐄𝐑𝐀 𝐌𝐄𝐂𝐇𝐀𝐍𝐈𝐊𝐀 [ 𝐘𝐍𝐎𝐓𝐓 ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat