,,Aha, tak my asi jedem" řekla jsem a vzala Tonyho za ruku.
,,A co mu zkusit zavolat" řekl Tony když jsme šli před dvůr k autu.
,,No vidíš to mě nenapadlo" řeknu a vytáhnu z kapsy mobil.
,,Adél" zakřičí někdo za mnou mé jméno a já se otočim. Byl tam u prodejny můj šéf.
Šla jsem k němu s Tonym.,,Potřebujete něco" zeptám se když k němu přijdeme.
,,No potřeboval bych si s vámi oběma promluvit, pojďte na prodejnu" řekne.
Došli jsme na prodejnu a já nečekala co uslyším.,,Chceme aby Tony nastoupil hned v Pondělí, papíry a vše ostatní vyřešíme během týdne, takže jestli je to možné tak bych vás tu v Pondělí rád vyděl už v našich věc...kde jste tohle sehnal?" zeptal se když si Tonyho prohlížel.
,,To jsem mu půjčila táty, když jsme sem jeli protože měl úplně nové věci" řeknu.
,,Dobře, tak my vám dáme nové a v těch vás chci v Pondělí vidět" řekl s lehkým úsměvem.
,,Dobře" řekl Tony, a šéf odešel do skladu kde mají věci.
Po chvilce přišel s bundou, vestou, monterkami, a tričem.,,Tady, snad vám to bude" řekl a podal Tonymu věci.
,,Dobře, děkuji vám" řekl Tony.
,,No tak se všichni uvidíme v Pondělí, mějte se" řekl šéf.
,,Dobře tak děkujeme neschle" řeknu a vyjdeme ven.
,,No tak budeme pracovat spolu" řekl a lehce se zasměju.
,,No to bude něco" řekne trochu smutně.
,,Tony, copak?" řeknu a dám mu svou ruku na rameno.
,,Nic, jen jsem chtěl bydlet v Praze, samozřejmě nemám nic proti Jičínu a Robousim ale bylo mi tam dobře, měl jsem tam hodně přátel" sklopí pohled.
,,Ale Tony, nikdo tě nenutí tu zůstat" řeknu.
,,Já vím, chci být s tebou ale taky chci být s mými přáteli" řekne už trošku s úsměvem na tváři.
,,Já teď nevím jak ti pomoct, vyřešíme to doma, dobře?" řeknu a usměju se.
,,Dobře" řekne a už se usměje.
Šli jsme k autu, ale tentokrat si vzal Tony své auto, jelikož si to tady včera nechal, tak aby tady zbytečně nepřekáželo.
ČTEŠ
𝐃𝐂𝐄𝐑𝐀 𝐌𝐄𝐂𝐇𝐀𝐍𝐈𝐊𝐀 [ 𝐘𝐍𝐎𝐓𝐓 ]
RomanceAdél je 16 let a od malička miluje opravu aut. v 18 letech potká člověka, co ji absolutně změní život.. bude Áďa konečně šťastná?.. Vydrží s ním?.. Co jeho a jí po třech letech co budou spolu čeká?.. Čti a dozvíš se to