Ta fotka tady nahoře, je přímo moje kdyby jste nevěděli 😄😌
Jeli jsme zpátky domů a po cestě jsme se stavili v krámu pro něco k jídlu a pití.
Když mě měli nakoupeno tak jsme vyrazili domu. Kámo já ten zvuk Tonyho auta miluju.
Po chvilce jsme dorazili domu a všechny věci co jsme koupili tak s jsme donesli do kuchyně.,,Ahoj mami, hele nevíš kde by mohl být táta?" zeptám se jí když přijdu do obýváku, kouknu se mamce do očí, a v nich jsem poznala že brečela a ještě teď trochu brečí.
,,Mami co se stalo?" zeptám se a sednu si k ní na gauč.
,,Táta nás opustil" řekne a začne brečet víc.
,,Jak jako opustil" zeptám se zmateně.
,,Odešel od nás pryč, opustil mě a šel si za jinou" řekla a já jí objala.
,,To bude dobré mami, uvidíš" řeknu a mamka se trošku uklidní.
,,Můžu nějak pomoct" zeptá se Tony za námi.
,,Ano" řekne a odtáhne se ode mě mamka, Tony se jen podívá a čeká co mamka řekne.
,,Postatej se o Adélku nesmí ji nikdo ublížit, táta ji vždy chránil ale teď už asi nebude" řekla mamka smutně, tohle je pro mě nejhorší vidět svou mamku brečet.
,,Dobře, budu ji chránit" řeknu a dá mé mamce ruku na rameno.
,,Děkuji" řekne a usměje se.
,,Chceš s něčím pomoct mami" řeknu.
,,Nemusíš, já si půjdu lehnout až se tady staví táta tak mu dej támhle ty tašky" řekne a ukáže na dvě tašky které jsou u dveří.
,,Dobře, tak jdi a odpočin si" řeknu a pohladil ji po zádech. Ona vstane a jde po do ložnice.
,,Tak tohle jsem nečekala" řeknu a začnu brečet.
,,Áďo, to bude dobrý" řekne a přitáhne si mě k tělu. Po chvilce zazvoní zvonek, odtáhnu se od Tonyho a jdu ke dveřím, otevřu je a v nich stojí táta. Kdyby jste se ptali proč zvoní tak je to kvůli tomu že si své klíče nechal doma.
,,Ahoj Adélko" řekl táta když jsem otevřela dveře.
,,Čau" řeknu trochu znechuceně.
,,Měl bych tady mít věci" řekne a chce vejít do domu, ale já ho zastavila.
,,Tony, podej mi prosím ty dvě tašky" řeknu a otočím se směrem k Tonymu. Tony přijde ke mě s dvěmi tašky a já si je od něho vezmu.
,,Tady" řeknu a hodím před je před něj na zem.
,,Jo díky, tak se měj ahoj" řekne a vezme si tašky ze země. Já mu ani nic neodpověděla a zabouchla dveře. Jako je to smutný když k tohle táta udělá rodině.
Když sem zabouchla dveře tak jsem se chytla za hlavu protože mě neskutečně rozbolela.,,Copak, vše v pohodě?" zeptá se mě Tony.
,,Jasně, vše v pohodě jen si asi dojdu vzít prášek a půjdu si lehnout" řeknu a dojdu do kuchyně si vzít ibalgin.
,,Pokud ti to nevadí tak bych teď odjel za chvilku se vrátím neboj" řekne když přijde za mnou do kuchyně.
,,Jo dobrý, pokud potřebuješ tak samozřejmě jeď já tě tady přece nemůžu držet" řekne a na konci věty se trochu zasměju.
,,Dobře tak až se vyspíš budu tu" řekne a dá mi pusu do vlasů. Tohle jsem fakt nečekala trošku jsem se nad tím pousmála.
,,Jo Tony, vezmi si klíče aby si se sem pak dostal a neboj Kira tě sem pustí" řeknu a podám mu své klíče od domu. (Btw Kira je středoasijský pastevectví pes, zapomněla jsem se o ní zmínit p.a).
Tak snad se další kapitola líbí 😌❤.
ČTEŠ
𝐃𝐂𝐄𝐑𝐀 𝐌𝐄𝐂𝐇𝐀𝐍𝐈𝐊𝐀 [ 𝐘𝐍𝐎𝐓𝐓 ]
RomanceAdél je 16 let a od malička miluje opravu aut. v 18 letech potká člověka, co ji absolutně změní život.. bude Áďa konečně šťastná?.. Vydrží s ním?.. Co jeho a jí po třech letech co budou spolu čeká?.. Čti a dozvíš se to