|17|

129 5 0
                                    

Tony se na mě po chvilce otočil s úsměvem na tváři, hned jsem se trošku usmála, šel ke mě a objal mě.

T: ,,My budeme rodiče?"
A: ,,To jo, ty jsi si nevšiml te fotky co jsem měla na zrcadle?"
T: ,,Jaké?"
A: ,,Ja jsem tam měla ultrazvuk přece"

Ukázala jsem mu ten ultrazvuk, který jsem měla celou dobu za zády, vzal si ho do ruky a prohlížel si ho.

T: ,,Nechci tě vyhazovat ale chtěl bych teď něco nahrát, už teď něco mám ale potřebuju abych měl něco do zásoby"
A: ,,Jasně úplně v pohodě, a nepustil by jsi mi něco, pak půjdu?"
T: ,,Určitě, tak pojď"

Šli jsme oba ke stolu a já jsem si sedla k Tonymu na klín, nečekala jsem že bude mít tak velkou radost z toho že budeme mít miminko.

Tony tam teda pustil tohle


Znělo to dost dobře, neříkám nic, ta pauza mu celkem prospěla.
Dohrál track a já se zvedla z Tonyho.

A: ,,Zní to dobře"
T: ,,Jsem rád že se ti líbí"
A: ,,Tak já si půjdu lehnout, není mi moc dobře"
T: ,,Chápu, tak pa"
A: ,,Ahoj"

Rozloučila jsem se s Tonym a vyšla ven ze studia, bolela mě hlava ale kvůli těhotenství si nemůžu vzít prášek, šla jsem do koupelny a vzala malý ručníček, namočila jsem ho ve studenější vodě a přiložila si ho na čelo.
Vrátila jsem se do pokoje a lehla si do postele, po chvilce jsem se rychle zvedla a běžela na záchod, začala jsem zvracet, dnes už asi po třetí.
Hned jsem si poté umyla obličej, tohle bude ještě hodně dlouhé.
Vrátila jsem se zpátky do pokoje, šla si lehnou a pokusit se usnout.

Vzbudila jsem se, ani nevím kolik bylo, podívala jsem se na telefon, čtyři ráno, dobrý no, Tony tady není, achjo poslední dobou je tam fakt až moc.

Vyšla jsem z našeho pokoje ke dveřím studia, otevřela jsem je pomalu a viděla Tonyho u počítače, on stříhal zase track? bože můj.
Šla jsem za ní a objal ho ze zadu.

T: ,,Ježíš fuj, já jsem se lekl"
A: ,,Hihi promiň"
T: ,,Proč nespíš, však jsou čtyři ráno"
A: ,,Nechce se mi, přišla jsem za tebou, protože je mi smutnoo.."
T: ,,Promiň, posledních pár měsíců jsem tady až moc a nevěnuju se ti"
A: ,,To je v pohodě, tak do dodělej a přijď se najíst"
T: ,,Dobře tak mi dej deset minut"

Nic jsem mu na to neřekla a s úsměvem jsem přikyvla, dala jsem mu pusu a šla ven ze studia.
Příští měsíc bych měla zjistit co to bude, jestli holčička nebo chlapeček.

𝐃𝐂𝐄𝐑𝐀 𝐌𝐄𝐂𝐇𝐀𝐍𝐈𝐊𝐀 [ 𝐘𝐍𝐎𝐓𝐓 ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat