|2|

316 10 1
                                    


,,Tak to jsem rád" řekl.

,,Já fakt nevěděla že děláš hudbu, já to věděla fakt jen o Tonym " řekla jsem.

,,Aďo ty už to máš" přišel ke mě táta a zeptal se.

,,Ne, promiň" řekla jsem, táta se zasmál a vydal se zpátky ke svému stolu, já jsem si vzala elektrický utahovák a začal sundávat poslední kolo. Když jsem vše měla tak jsem šla do skladu vzít zimáky. Přinesla jsem dvě k autu a šla ještě pro zbylé dvě.

,,Nechceš pomoct" zeptal se Martin.

,,Ne, zákazníci nám nesmějí pomáhat, promiň, kdyby náhodou přišla kontrola tak nevím jak bych to vysvětlila šéfovi" řekla jsem a nazula první kolo.

,,Jasně v pohodě" řekl a ustoupil. ,,Hele prosím tě, nejsi ty ten o kterém Adél furt mluví myslíš že jsi Tony nebo ne?" zeptá se najednou táta a já ztuhnu.

,,Jako Tony jsem ale že o mě Áďa mluví fakt nevím" řekl Tony a začne se smát.

,,No tak tady máš toho o kterém jsi vždycky snila" zasměje se táta a já po něm hodin hadr.

,,To my bylo šestnáct" řekla jsem.

,,To bylo před třemi roky" zasměje se u stolu.

,,Jo a makej, až tohle doděláš tak jdeš domů" dodá táta.

,,Ale však jsou teprve dvě a končíme v pět" řeknu a kouknu přitom na hodiny.

,,Prostě máš už potom volno" řekl a já na to už nic neřekla a radši se věnovala práci. Po chvilce jsem měla všechny zimáky na autě.

,,Máte přezuti" řekla jsem Martinovi  a Tonymu.

,,Jděte přes dvůr do prodejny" řekla jsem jim.

,,A auto?" zeptal se Tony.

,,Táta vám s ním vyjede jestli chcete" řekla jsem.

,,A ty by jsi nemohla, přece jenom tvůj táta má práci" řekl Tony a podíval se ke stolu kde se smál táta, já ho někdy nechápu.

,,Já mužů" řekla jsem.

,,Tak pojď sem" řekl Tony a ukázal na místo řidiče.

,,Umíš s automatem?" zeptal se Tony.

,,Ne" řekla jsem.

,,Máš aspoň řidíčák" zeptal se Martin.

,,Ano, mám i dokonce auto které stojí  venku" řeknu a vylezu z auta, jdu ven a odemknu svoje auto.

,,Počkej ta Mitsubishi myla celou dobu tvoje?" zeptá se Tony.

,,Jasně" řeknu a jdu zpět na dilnu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jasně" řeknu a jdu zpět na dilnu.

Ty díly nejsou moc dlouhý, ale časem to bude lepší já se rozepíšu. ❤😇

𝐃𝐂𝐄𝐑𝐀 𝐌𝐄𝐂𝐇𝐀𝐍𝐈𝐊𝐀 [ 𝐘𝐍𝐎𝐓𝐓 ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat