Cinli Mağaza

136 14 5
                                    

Cinli Mağaza – Bir giyim mağazasında; çalışanlardan birinin kahve falı bakmasının ardından birbiri ardı sıra yaşanan korkunç olaylar...

Cinli Mağaza – Bir giyim mağazasında; çalışanlardan birinin kahve falı bakmasının ardından birbiri ardı sıra yaşanan korkunç olaylar...

Paranormal Haber isimli Facebook grubumuzun üyelerinden birinin, isminin açıklanmaması kaydıyla bizimle paylaştığı ve bizzat şahit olduğu olayların hikayesi...

Cinli Mağaza – Selam, başımdan geçen bir olayı size yazacağımı söylemiştim. Bundan yaklaşık 15 yıl önce dört adet giyim mağazasının müdürlüğünü yapıyorum. Mağazalardan birinin üst katında aynı zamanda ofis olarak da kullandığımız bir alan mevcuttu. Ben hariç tamamı bayan beş kişi çalışıyordu. Altıncı bir elemana ihtiyacımız oldu. Birkaç görüşmeden sonra bir bayan daha aldık işe. Bu bayanın bir süre sonra çok iyi kahve falı baktığını öğrendik.

Biz de tabi fırsat bu fırsat, merakla fal baktırmak istedik. Bir gün çok yağmur yağıyordu. Hiç müşteri yoktu. Yeni personele "Hadi bir kahve yap da içelim. Sonra da bir fal bakarsın." dedim. O da kabul etti. O, üst kattaki mutfakta kahveleri yaparken terzimiz geldi tahsilata. Ona paça ve tadilat yaptırırdık. Tahsilata gelmiş. O esnada biraz sohbet ettik. Sohbet boyunca masanın üzerinde duran mavi kapaklı bir iğne kutusu vardı; onunla oynadı terzi abi. Sonra da gitti.

O esnada kahvelerimiz de gelmişti. Kahvelerimizi nihayet içtik ve fincanı kapattım. Biraz sonra kahve fincanını fal bakmak için eline aldı yeni bayan. Açtı, baktı "Mavi bir şey..." dedi ve aceleyle kapattı! Aynı anda masanın üzerindeki mavi kapaklı iğne kutusunun mavi kapağı ikiye ayrıldı. Bir parçası arkamdaki duvara çarptı. Diğer yarısı mağazanın ortasına fırladı. Aynı anda telefon bir kez çaldı. Müteakiben elektrikler gitti ve geldi. Aynı anda çok alakasız bir şekilde masanın üzerine birkaç damla su damladı... En tüyler ürpertici olansa şuydu: Bir karartı, merdivenden yukarı doğru hızla önümüzden geçerek çıktı. Hepimiz donup kaldık ve hiçkimse konuşamadı bile. O günden sonra mağaza da tuhaf şeyler olmaya başladı.

Bir eleman işi bıraktı ertesi gün. Aradan birkaç gün geçti. Yukarıda; tuvaletteyim fakat kapının hemen önünde bir çocuk konuşuyor... Ama ne söylediğini anlamıyorum. Çıkıyorum kimse yok! Kendimi "Galiba dışarıdan geliyor ses..." diyerek kandırıyorum. Başka bir gün; hepimiz mağazanın içindeyiz. Yukarıda sanki bir şeyler yerlere atılıyor... Çıkıp bakıyorum; her şey yerli yerinde. Başka bir gün koşuşturmalar duyuyoruz yukarıda... Ama bir gün öyle bir şey oldu ki...

Ufaklık...

Mağazada birkaç müşteri vardı. Ben de kasada duruyordum. Tuhaf giyimli bir adam girdi içeri ve gelip mağazanın ortasında durdu. Ben de bir personele işaret ettim o adamla ilgilenmesi için. Gözümle de takibe aldım. İşaret ettiğim bayan adama yaklaştı. Ne konuştuklarını duymadım ama adam eliyle boşlukta bir yeri göstererek konuşuyordu personel ile. Sonra adam hızlıca çıkıp gitti mağazadan. Ama personel mağazanın ortasında donmuş kalmış, dikeliyordu. Yanına gittim, adını seslendim hiç tepki vermedi. Titremeye başladı. Diğer arkadaşlarla hemen oturttuk ve bir su içirdik.

Sonra yine titreyerek "Adam ne dedi biliyor musunuz?" dedi. "Ne dedi?" diye sorduk ama biraz daha durdu sonra "Adam bana mağazada boş bir yeri göstererek 'İyi hoş da... Bu ufaklık size çok mu yaramazlık yapıyor?' dedi" dedi. Hepimizin tüyleri diken diken olmuştu. Adam kimdi? Orada bizimle birlikte; bizim göremediğimiz biri daha mı vardı?

Bu olayı bir süre çok ciddiye alıp, kafamıza taksak da bir süre sonra tuhaf bir olay olsa "Bizim ufaklık yine yaramazlık yapıyor." derdik. Ama kimse tek başına yukarı ofise çıkmaya cesaret edemezdi. Ta ki mağazayı tadilata sokana kadar. Ondan sonra hiç garip olay yaşamadık o mağazada... Ama o yaşadığımız olaylardan sonra kahve falı da asla bakmadık...

Paranormal Haber Korku KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin