Selami S. yaşadığı ilginç zaman yolculuğu deneyimini ve orada öğrendiği gerçekleri nasıl doğruladığını anlatıyor.
Zaman Yolculuğu Hikayem
Bir gün rüyamda annem bana dedi ki "Sen çok kötü bir çocuksun. Seni geçmişe göndereceğim." Ben de "Hayır, yapamazsın!" derken ev sallanmaya başladı. Deprem oluyordu sanki. Hani filmlerde aksiyon sahnelerinde kamerayı sallarlar ya; onun gibi..
Neyse, sarsıntı sona erince gözlerimi bi açtım; yine bizim evdeyim. Ama eşyalar filan cok farklı. Kanepeler farklı. Duvarlarda şimdikilerden farklı tablolar. Her yerde kanaviçe işlemeler...
Dışarıya çıktım. Annemi gördüm. Annem 20'li yaşlarında ve aynen kendi yaşlarında bir kızla tartışıyor. Kıza bir tokat attı. Kız da orayı terk etti.
Sonra evin bahçesinden yola doğru yürüdüm. Genç, eski kırmızı motorlu birisi geçti yoldan. O da babammış.
Babaannemlerin evi de bizim evin hemen yan tarafındaydı. Bir de onlara gideyim dedim. Oraya vardığımda dedemle, babaannem önemli bir şey konuşuyorlardı. Ne hakkında konuşmakta olduklarını önceden hatırlıyordum ama şimdi unutmuşum.
Yaşadıklarımı Videoya Çekmeye Çalıştım
Telefonumu cebimden çıkardım. Bu olanları videoya çekeyim bari. Çünkü anlatınca kimse inanmaz diye düşündüm. Başladım gördüğüm yerleri videoya çekmeye.
Derken yol kenarında bir arkadaşımı gördüm. "Senin ne işin var burda? Hadi annem beni geçmiş yıllara gönderdi; sen neden buradasın?" dedim.
Arkadaşım dedi ki cevaben "Benim de falan akrabam şehit oldu. O bazen eski günleri çok özleyip tekrar yaşamak için zamanda geriye gidiyor. Bazen beni de götürür ama kimseye söyleme.
Sonra; çok sevdiğim bir amca var. Onun gençliğini çok merak ederdim hep. Kendi kendime dedim ki "Koşarak evine gideyim de onun gençliğini göreyim." Tam o amcanın evine doğru koşarak giderken uyandım.
Uyandığımda ilk yaptığım şey telefonumu kontrol etmek oldu. Acaba gerçekten videoya çekebilmiş miydim yaşadıklarımı? Video telefonumda duruyor mu diye galeriye 2 sefer bakmıştım.
Yataktan kalktıktan sonra annemin yanına gittim. "Anne ben sana bir şey soracağım. Sen hiç gençliğinde bizim evin önünde bir kadınla tartışmış olduğunu filan hatırlıyor musun?" dedim. "O nerden çıktı?" dedi. "Sordum sadece. Böyle tokat falan vurduğun birisi oldu mu?" dedim.
"Evet. Babanla yeni evlendiğimiz sıralar Ayşe yengen bizden hep süt alırdı. Parasını da ay sonu toplu verirdi. Ben de ne kadar aldığını yazardım. Bir gün 'Senin yazdığın yanlış. Hilecisin! dedi. Ben de sinirlenmiş ve ona tokat atmıştım." dedi.
Sonra babamın yanına gidip, ona "Baba, senin gençliğinde hiç motorun oldu mu?" dedim. Babam bana dedi mi "Albümlerde mi gördün? Evet, bir zamanlar bir tane kırmızı motorum vardı. Sonra amcana vermiştik..."
Rüyamda gördüğüm arkadaşımın ise bir akrabası gerçekten de bir süre önce şehit olmuş. Bunu da sonradan araştırıp öğrenmiştim.
Daha böyle neler neler yaşadım. Bazılarında aylarca etkisinden çıkamadığım olmuştu... İnanması zor gelebilir belki size ama bu yaşadıklarımın ve anlattıklarımın hepsi gerçektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranormal Haber Korku Kitabı
HorrorBu kitaptaki tüm hikayeler paranormalhaber.com sitesinin sahibinden izin alınarak yayınlanmıştır. Tüm hakları saklıdır ve iş bu sitenin sahibine aittir. İzinsiz alıntılama, kopyalama yapıldığı takdirde yasal işlem başlatılacaktır.