Üç Kısa Yaşanmış Cin Hikayesi

124 10 8
                                    

Üç Kısa Yaşanmış Cin Hikayesi: Gece vakti bir inşaatta, bir cin çağırma seansının ardından yolda ve internette yaşanmış üç korkunç hikaye.

Duvarda Beliren Arapça Yazı

Yaşanmış Cin Hikayesi 1: O vakitler bir inşaatta işçi olarak çalışıyordum ve mesaiye kalmıştım. Kızımın okul masrafları için para gerekiyordu. Gece olduğu için pek kişi yoktu. Bekçi, ben ve birkaç kişi daha inşaattaydık sadece. Ben bodrumda boya yapıyordum.

Duvarı boyarken tuhaf ve korkutucu bir hadise gerçekleşti! Duvarı boyarken duvarda Arapça bir yazı gördüm. Önce bir anlam veremedim. Başta doğaüstü bir olay olabileceğini dahi düşünemedim. Belki inşaata giren birileri duvara o yazıyı yazmış ve ben bunu yeni fark ediyor olabilirdim. Ancak ben boyadıkça yazı bir daha çıkıyordu.

Bir ara arkamda bir ses duydum ve döndüğümde kimse yoktu. Sadece küçük bir kedidir dedim ve önüme döndüğüm o an beynimden vurulmuşa döndüm. Resmen karşımda küçük bir kız çocuğu ağlayarak bana bakıyordu. Tutulmuştum ve hiçbir şey yapamıyordum. O ana bayılmışım ve sabah hastanede uyandım.

Olanları bekçiye anlattım. Ama duvarda hiçbir yazının yazmadığını hayal gördüğümü söyledi. Bense ne gördüğümden emindim. O günden sonra bir daha inşaata hiç gitmedim.

Cinlerle Dalga Geçmenin Bedeli

Yaşanmış Cin Hikayesi 2: Gençlik yıllarımda çok haylaz biriydim. Her şeyle dalga geçerdim ve bu umurumda olmazdı. Bir gün arkadaşlarla otururken konu cinlerden açıldı ve yine ben her zamanki haylaz tavrımla bu konuyla da dalga geçmeye başladım.

Arkadaşlarım "Aman yapma, etme, dur..." derken derken ben işi abartıp küfür etmeye başladım. Arkadaşlarımın uyarılarına rağmen geçmiştim dalgamı ama içimden bir ses başıma kötü bir şeyler geleceğini söylüyordu. Arkadaşlarla ayrılıp eve doğru yola çıktığımda bir anda karşımda bir kedi gördüm. İnanılmaz bir olay oluyordu; kedi benimle konuşuyordu. Gözleri bembeyazdı ve korkudan o an pek dikkat etmediğim bir şeyler söylüyordu.

Korkudan şok olmuş bir vaziyette koşa koşa eve gittim ve elime yüzüme su vurmak istedim. Elimi yüzümü yıkayıp kafamı yukarı kaldırdığımda aklım yerinden çıktı! Aynada değişik bir yaratık bana bakıyordu. Olduğum yerde çakılı gibi donup kaldım. Kaçmaya çalışıyordum ama bir şey beni olduğum yere sabitlemişti sanki! Bir an artık ne oldu, nasıl olduysa oldu ve kaçmayı başardım. Artık hayatımda hiçbir şeyle dalga geçmemeye çalışıyorum ve aynalara bakamıyorum...

Cin Çağırma Linki

Yaşanmış Cin Hikayesi 3: Çocukluğum hep sorunlu geçmişti. Dışlanmış ve arkadaş bulamamıştım. İnternette gezinirken "Bir cin arkadaşınız olsun ister misiniz?" tarzı bir yazı gördüm. Yazının linkine tıkladığımda çok şaşırdım: Sadece bir Arapça yazı ve yazının üstünde "Okumadan önce iyi düşün" yazan Türkçe bir başlık vardı.

İçime bir kurt düşmüştü ama kararlıydım, okuyacaktım. Okudum ve hiçbir şey olmadı. Hayal kırıklığına uğramıştım. Vakit epey geç olduğu için yatağıma uzandım ve uyumaya başladım. Geceyarısı tam uykuya dalmıştım ki bir ses duydum. Adımı söyleyen bir sesti bu. Kalktım ve etrafıma bakındığımda bir kız masamın üstünde oturuyordu!

Kız çok çirkindi ve ayakları tersti. Korkudan elim ayağım birbirine dolandı. Bayılmışım... Sabah beni annemler, yatağım yerine yerde baygın yatarken bulduklarında oldukça telaşlanmışlar. Olanları anlattığımda "Kabus görmüşsündür" deyip geçiştirdiler. Bilemiyorum; belki de haklıdırlar ancak ne olusa olsun anladım ki internette görülen her şeyi okumamak, her linke tıklamamak gerekiyor. Çünkü yanlışlıkla onları çağırmış olabiliriz.


Değerli okuyucular, kitabımıza OY ve YORUM atmayı lütfen unutmayın.

Paranormal Haber Korku KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin