Bilmediğim Duaları Okuyunca

22 5 0
                                    

Merve A., internetteki bir havas sitesinden öğrendiği bilmediği bir duaokuyunca yaşamaya başladığı korkunç olayları anlatıyor.

Merve A. anlatıyor: Namaza yeni başlamıştım ve farklı farklı dualar okumak istedim. O zamanlar bilmiyordum havas ilmi nedir. "..." diye havas ilmi hakkında bir site vardı.

Oradan bir dua seçtim ve 3 gün boyunca okudum. Bu üç gün boyunca çok tuhaf şeyler oldu.

Yatsı namazında okuyup yattım. Ve hep gece saat 3'te bir sesle uyandım. Birisi sanki odamda gürültü yapıp, beni uyandırıyordu. Uyandığımda da saate bakardım; hep üç...

Ayrıca çok kötü bir koku olurdu. Çok ağır, sanki odada bir şey yanmış gibi. Ama dairede ben yalnız kalıyordum. Duayı bırakınca gitti bu şey.

Kaç kez de karabasan oldu. Işıklar durup dururken kendi kendine yanıp sönmeye başladı. Ailemden birilerinin kılığında, tuhaf, beni izleyen birilerini gördüm. Rüyamda bile şahit oldum. Üzerime duvarlar örüldü...

Bir defa uyandığımda da köşede ezan sesi vardı ki ben yurt dışında yaşıyorum. Ezan odamın içinde bir köşede okunuyordu. Yeni doğum yaptığımda da odamdaki perdenin arkasından çarşaflı bir kadın beni gözetliyordu.

Salonda da kambur bir varlıkla karşılaştım. Çok halüsinasyon gördüm nedense...

Paranormal Haber Korku KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin