Mutfağımda Başı Kesilmiş Tavuk Buldum

45 7 23
                                    

Paranormal Haber isimli Facebook grubumuzun üyelerinen Melisa M. çocukluğundan beri başından geçmiş olan paranormal deneyimleri bizlerle paylaşıyor...

Benim başımdan da paranormal bir olay geçti. 9 yaşındayken ailemi bir trafik kazasında kaybettim. Kaza şöyle oldu: Benim doğum günümdü ve pikniğe gitmiştik. Gezme faslından sonra eve dönerken biraz hızlı gidiyorduk. Babam bir anda direksiyonu sola çevirdi ve biz şarampole yuvarlandık. Ben camdan fırladım...

Ancak çok ilginç bir şekilde yere yumuşak bir şekilde çarptım. Karşımda siyah kıyafetli bir adam gördüğümü hatırlıyorum. Adam, polisleri ambulansı filan aramadan kayboldu. Ailemse o anda gitmişti yani vefat etmişti. O gün varım yoğum olan tüm ailemi kaybetmiştim.

Kazadan sonra babaannem beni güya evlendirme adıyla zorla satmaya çalışıyordu. Başardı da beni 90 yaşında gibi adama sattı. Adam düğünümüzün üçüncü günü vefat etti. Bana dokunamamıştı bile. Yani anlayacağını 10 yaşında zorla evlendirildim. Şu anda 18 yaşındayım. 8 yıldırsa başımda paranormal olaylar eksik olmuyor.

Bazı hocalar, bunun; eski kocamdan kaynaklandığını söylüyor ama ben inanmıyorum. Lanetlenen o değil benim bence. Mesela geçen yıllarda evimde garip kişiler görmeye başladım. Geçtiğimiz aylardan birimde ise mutfağımda boynu kesilmiş bir tavuk buldum. Çok korktum; çığlık attım. Sonra mutfaktan gelen ani bir tabak saldırısıyla bayıldım. Bana, durduk yere; tabak, çatal, kaşık... önlerine her ne gelirse fırlatmaya başladılar.

Halen o evde yaşıyorum. Başımdan geçenlerin çoğunu ve bu yaşadıklarıman dolayı be kadar korktuğumu kimselere anlatamadım. Sadece bir arkadaşım biliyor yaşadıklarımı. Bazen geceleri bende kalmaya geliyor. Bir de evde yalnız olduğum zamanlarda geceleri üstümü örten birileri olduğunu sanıyorum... Yaz aylarında üstüm açık uyuyorum. Ne kadar kamera koysan da o ana geldiğinde kameranın bağlantısı gidiyor ve kimin üzerime nevresim veya örtü örttüğü görünmüyor...

Paranormal Haber Korku KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin