Hamama Giden Cinlenir

88 8 4
                                    

Öğrenci yurdunun hamam ında alem yapan cinlerle karşılaşan gencin korkunç hikayesi. Farklı versiyonları da olan meşhur, anonim bir hikayedir.

Türkiye' nin en büyük illerindeki bir erkek öğrenci yurdundaki öğrenciler, sabahın ilk ışıklarında ""a gitmişler. Pek çok kişi burada yıkanmış. Üzerinden bir süre geçtikten sonra hamamda kalan son çocuk, etrafında kimsenin kalmadığını görmüş. Burada kimse olmadığı halde bile hamamda çok büyük bir gürültü varmış. Yan taraftan gelen gürültünün nedenini merak eden çocuk o tarafa doğru yönelmiş. Gördüğü manzaranın korkunçluğundan dolayı çocuğun resmen aklı başından gitmiş.

Sekiz tane tuhaf adam, hamamda kendi aralarında eğleniyorlarmış. Adamların hepsininde ayakları tersmiş. Çoçuk bu manzarayı gördükten sonra çığlıklar içinde oradan ayrılmış. Koşa koşa bulunduğu yerden gitmek isterken, ayağı takılarak yere düşüyor. O halini gören üç kişi çocuğun yanına gelerek ne olduğunu soruyorlar. Çoçuk panik haliyle hamamda başına gelen olayları anlatmaya başlıyor. Bunun üzerine çocuğun anlattıklarını gülerek dinleyen kişilerde nasıl yani bizim gibi diyerek kendi ayaklarını gösteriyor. Meğerse çoçuğun birarada bulundukları o kişiler birer cinniymiş. Çoçuk bu olaydan sonra eşyalarını alarak o yurttan ayrılmış. Bir daha da yurdun bulunduğu yere bile yaklaşmamaya özen göstermiş.

Paranormal Haber Korku KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin