Ruh Çağırdığını Zanneden Neriman Ablanın Başına Gelenler

66 7 6
                                    

Kendini ruh çağırma, büyü konularında yetenekli gören bir hanım ablanın, ruh çağırdığını zannederek kendi başına musallat ettiği cinlerle yaşadığı sıkıntı.

Yaşanmış Korku Hikayeleri: Sizlere yakın akrabamın başından geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Akrabalarımız bizi ziyaret için İzmir'den İstanbul'a gelmişlerdi. Akrabamız uzun zamandan beri büyü işleriyle uğraştığını bu alanda çok marifetli olduğundan bahsetti. Pek çok ölüyle (?) irtibata geçen Neriman abla son yaşadıklarını ise korku dolu gözlerle anlatmaya başladı.

Yine günlerden birinde ölülerle irtibata geçmeye çalışırken yolunda gitmeyen bir şeylerin olduğunu fark etmiş. Daha sonradan aslında o gün onu ziyaret için gelen kişinin kötü bir cinni olduğunu anlamış. Ona olan bu cinni Neriman ablaya kabus dolu günler yaşatmaya başlamış. Neredeyse aklını kaybedecek derecede korkunç olaylar yaşamaya başlamış. Eşi de bu zor günlerinde ona destek olmaya çalışsada, onun her geçen gün biraz daha yıprandığını görüyormuş. Hangi doktora giderlerse gitsinler onun için çare bulunamamış.

En sonunda çareyi bir hocaya gitmekte bulmuşlar. Hoca en güvenilir hocalardan biri olarak görülüyormuş. Hocaya gittikten sonra meğerse Neriman ablaya bir büyünün yapıldığını öğrenmişler. Meğerse ayrıldığı nişanlısı ona sabun büyüsü yapıp bir tuvaletin dibine gömmüş. Sabun erimeye devam ettikçe de her gün biraz daha gücünden kaybediyormuş. Hocanın yardımıyla sabunun bulunduğu yeri bulup büyüyü çözmüşler. Eğer durumun böyle olduğu anlaşılmasaydı çok daha korkunç şeyler olacaktı. Bunu anlatan Neriman Abla bundan sonra hiçbir şekilde büyü gibi işlere bulaşmayacağını söyledi.

Paranormal Haber Korku KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin