Sevgili Günlük: Kara Kedi

1.2K 123 68
                                    

"Nefreti sadece aşk yener."

***

Sevgili günlük,

Bugünkü akuma gerçekten diğerlerinden çok farklıydı. Bir kopyacı kedi vardı!

Aslında olay şöyle başladı: Alya ile birlikteydik ve bana, Adrien'ı sinemaya davet etmem konusunda yardım etmeye çalışıyordu. Aslında bu kötü bir fikirdi çünkü Adrien ile konuşmayı asla beceremiyordum! Ne zaman onunla konuşamaya çalışsam heyecandan ölecek gibi hissediyorum!

Alya bana Adrien'ın numarasını verdi ve onu aramamı söyledi. Adrien'ın telefonu meşgule düşünce sesi mesaj göndermeye karar verdik. Sadece saçmaladım ve beni aramasını söyledim. Hepsi bu- değil. Sesli mesajı kaydedip göndermeyi unuttum ve Alya bana göz devirerek bakarken çok saçma şeyler söylemeye devam ettim.

"Ne? Ne dememi bekliyordun? Hey, ateşli çocuk, sana 'benimle sinemaya gelmek ister misin?' diye sormak istiyorum ama seninle ağzı köpüklü olmadan konuşabilmemin tek yolu bu şapşal telefonlar! Bu çok saçma, değil mi? Ne dersin?"

Bu mesaj kaydedildiği anda telaştan silememiştim ve tam anlamıyla bitmiştim.

Aynı gün Uğurböceği ve Kara Kedi için yapılan özel heykellerin sergisine gidilecekti ve ben bunu tamamen unutmuştum. Alya bunu kaydetmek isteyecekti ve ben mesajı silmekte yalnız olacaktım. Senaryo basit.

Adrien'ın o sırada eskrim dersinde olduğunu biliyordum ve soyunma odasına gidip kimse farketmeden onun telefonunu bulmaya çalıştım. Dolabı kilitliydi ama nesnelerin içinden geçen bir kwamin varsa hayat çok daha kolay! Telefonu aldım ancak silmeye vaktim olmadığı için telefonu da yanıma aldım. Tanrım, hırsızlık yaptığıma inanamıyordum!

Ben daha onun telefonunun şifresini çözemeden duyduğum haber ile şok olmuştum: Kara Kedi, Louvre Müzesi'nde Mona Lisa'yı çalarken görüntülendi.

Onun her şey olacağını düşünürdüm ama hırsız olacağını düşünmezdim, hâlâ da düşünmüyordum. Bu yüzden ne olduğunu öğrenmek için dönüşüp oraya gittim. Partnerime iftira atmalarına izin veremezdim.

Daha sonra bunu yapanın bir kopyacı kedi olduğu ortaya çıktı zaten. Biliyordum, o bir hırsız olamazdı.

Kopyacı Kedi'nin aslında sabah gitmem gereken yerdeki heykelleri yapan kişi olduğunu öğrendim. Neden akumalandığını bilmiyordum ama bana dediği şey ile duraksadım, "Teşekkür ederim Uğurböceği. Ve Kara Kedi ile seni biliyorum, sorun değil."

Bu aptal kedi bir şeyler çevirmişti yine ve ben bunu öğrenememiştim.

***

"Oh," dedi Adrien. Dudağını ısırdı.

"Sorun nedir?"

"Hiçbir şey," dedi gözlerini kaçırırken. "Devam edelim."

***

Sevgili günlük,

Bugün Nathaniel akumalandı. Aslında beni seviyormuş ve Chloe bunu ortaya çıkardığında utandı. Çizimleri gerçekten iyiydi ve çizgi romanlarında beni çiziyordu. Etkileyiciydi ama hiç şansı yoktu.

Şeytaniçizer, yani Nathaniel, beni doğum günü partisine davet etti. Onun derdi Chloe'yle idi ve tek isteği benimle vakit geçirebilmekti. Bunu kabul ettim ancak Kara Kedi'yi de arayarak bir plan yaptım. Kara Kedi, gerçekten de bir gizli görevde olduğuma inanıp Marinette'i korumayı kabul etti, yani aslında beni...

Kara Kedi evime geldiğinde heyecanlanmış hayranlarından biriymiş gibi davrandım. Bahse varım, Kara Kedi o sırada partneriyle konuştuğunu tahmin bile edemezdi! Yine flörtöz tavırlarıyla karşıladı beni. Eğer onun normal tavırlarının böyle olduğunu bilmesem Uğurböceği'ni sevdiğini düşünürdüm.

***

Sevgili günlük,

Bugün sevgililer günüydü. Adrien'a olan duygularımı ona açıklamak istedim ama her zamanki gibi her şeyi batırdım. Ona gönderdiğim mektuba ismimi yazmayı unuttum!

Bugün akumalanan kişi Kim idi. Chloe onu kırmış ve o da akumalanmıştı. Kara Kedi beni onun oklarından kurtarmak isterken kendisine bir okun kendisine çarpmasını sağlamıştı.

Onu kurtarmak için aklımda bir fikir vardı: "Nefreti sadece aşk yener."

Bu yüzden onu öptüm ve tekrar bana yardım etmesini sağladım. Eğer nefreti sadece aşk yeniyorsa... Hayır, ben Adrien'ı seviyordum, o halde belki de Kara Kedi beni seviyordur? Bilmiyorum, sanırım bunu hiç duymamayı tercih ederdim.

Onu kırmak istemiyordum.

-xing, 2021

FinifugalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin