Bitiş

1K 85 92
                                    

Yine bir efsanenin daha sonuna geldik -eğer bu eser "efsane" olarak seslenilmeyi hak ediyorsa- ve artık bu son bölümü yazmalıyım. Bu kurgu, en başta da söylediğim gibi, çok sevdiğim bir arkadaşımın bir teori bulup benden bunu bir eser haline çevirmemi istemesiyle oluştu. Bu yüzden Kiseki'ye tekrar teşekkür ediyorum. [idyllcseki]

Merhaba, ben Xing. Finifugal benim için çok özel ve "keşke bitmeseydi" dediğim nadir kurgularımdan... Tabii ki bitmeliydi ama özellikle yoğunken üç ay kadar kısa bir sürede bunu bitirmeyi düşünmüyordum. Başladığım gün, dün gibi hatrımda.

Öncelikle bu süreçte yanımda olan ve olacak herkese teşekkür ederim!<3

Bana gelen bir soruyu yanıtlayacağım ve aklınızdaki soru işaretini gidereceğim.

Soru: Kara Kedi neden kimliğini Marinette'e açıklamadı?

Çünkü bu klişe görünüyordu. Benim de aklıma geldi ama yapmak istemedim. Kara Kedi'nin durduk yere kimliğini ona açıklaması çok gereksiz bir ayrıntı olurdu ve zaten var olan bir tehlikeyi iki katına çıkarmak olurdu.

Kurguyu okuyan herkes farketmiştir ki, Kara Kedi'nin zaafının Marinette olduğunu farkeden kötüler bu durumu kendi lehine çevirebilir, Marinette'i koz olarak kullanabilir. Eğer Uğurböceği de Adrien'ın kimliğini gereksiz yere öğrenseydi bir şekilde Adrien'a değer verdiği ortaya çıkabilir ve bu defa da Adrien koz olarak kullanılabilirdi. Bu çok tehlikeli.

Umarım beklentilerinizi karşılayan ve sizi fazla sıkmayan bir kurgu olmuştur. Eğer bir şekilde beni hatırlayacaksanız iyi bir yazar ve daha çok iyi bir insan olarak aklınızda kalmak isterim. Lütfen kitap hakkındaki düşünce ve eleştirilerinizi buraya bırakın.

Ayrıca bu kurgu, uzun zaman sonra yazdığım ilk kurgumdu ve bunu bir geri dönüş olarak sayarım. Sadece şunu duymak istiyorum, "Tebrikler Xing, harika bir geri dönüş yaptın!"

-

Okumayı bitirdiğiniz tarihleri buraya bırakabilirsiniz:

-xing, 2021

FinifugalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin