Bölüm 14: Göreve Dönüş

844 93 47
                                    

"Her şeyi bir kenara bırakırsak seni bu kostümle görmeyi özledim."

***

"Kara Kedi ve Marinette Dupain-Cheng tartıştı!"

"Barışmalarına rağmen ilişkilerini bitirmeyi tercih ettiler, artık sadece arkadaşlar!"

Yatakta otururken bacaklarımı kendime çektim ve çenemi dizlerime yasladım. "Alya, şu haberleri okumayı bırakır mısın?"

"Neden?" diye sordu Alya gözlüğünü düzeltirken. "Sana hesap sormaya geldim ve sebebini sormaman için önceden hatırlatıyorum konuyu." Meraklı gözleriyle bana yaklaştı, "Neden henüz sevgili bile değilken ayrıldığını ve hiçbir şey yokken tartıştığınızı SORABİLİR MİYİM?"

Bağırmasının etkisiyle gözlerimi kapatıp ondan uzaklaşmaya çalıştım. "Alya, beni korkutuyorsun." Boğazımı temizledim, "Tamam, son olayları biliyorsun; Shadow Moth'a koz olmuştum. Bu yüzden herkesi ayrıldığımıza inandırmak için yaptık bu oyunu."

"Bu gayet zekice," dedi düşünürken. "Peki neden bu haberleri okumam seni bu kadar rahatsız etti? Amacın ve isteğin zaten bu değil miydi? Beni yanlış anlama, sevgili arkadaşım ancak mutlu olmanı beklerdim."

Gözlerimi kaçırdım, "Bu konuyu kapatalım."

Elini omzuma koydu, "Ben konuyu kapatabilirim ama bunun senin için iyi olacağına emin misin? Sanki seni üzen veya senin kafanı karıştıran bir şeyler varmış gibi görünüyor."

"Ben... Aslında sadece onunla eskisi gibi rahat görüşemeyeceğimiz için üzgünüm çünkü belli bir zamana kadar onunla görüşmeliydim."

"Marinette."

Bana bakmaya devam ettiğinde daha fazlasını söylemem gerekiyor gibi hissetmiştim ama sustum. "Bu doğru, Alya. Sadece onunla önemli bir konuda konuşmak istiyordum."

Alya derin bir nefes verdi ve gülümsedi, "Tamam, senin için bir iyilik yapmama izin ver."

Ben ona bakarken o, bel çantasında sakladığı garip şeyin çıkmasına izin vermişti. Kırmızı, siyah benekleri olan ve... Bunun bir kwami olduğuna, Uğurböceği kwamisi olduğuna, fazlasıyla emindim.

"Marinette!" Kırmızı kwami yanağıma sarıldı ve güldü. Beni özlemiş gibi görünüyordu.

"Seni hatırlamıyorum, küçük sevimli şey ama adının Tikki olduğunu biliyorum. Sen benim kwamim misin?"

"Evet, uzun zamandır senin kwamindim ve hâlâ öyle olmayı isterdim."

Tikki antenleri aşağı düşmüş şekilde bana bakarken Alya araya girdi, "Hey, benden bu kadar mı memnun değilsin?"

"Öyle demek istemediğimi biliyorsun, Alya. Sen harika bir insansın ve süper kahraman olmak için güzel bir seçimsin," diyerek gülümsedi Tikki. "Ama biliyorsun ki, Marinette'in en iyisi olduğunu itiraf etmeliyiz."

Alya gülüp küpelerine elini uzattığında kaşlarımı çattım, "Ne yapıyorsun?"

"Mucizeni sana geri veriyorum."

"Ama-"

Sözümü kesti, "Kara Kedi ile önemli bir konuda konuşmak istediğini söyledin, Uğurböceği şeklinde onunla buluşursan eminim ki o da sevinecektir. Ayrıca günlüğünü bitirmedin mi?"

"Bitirdim ama sen nasıl biliyorsun?"

"Çünkü konuşabileceğiniz en önemli konu, bu konu olabilir. Demek ki zamanı geldi."

FinifugalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin