Bölüm 15: Final

1.1K 104 129
                                    

"Sadece bugün biraz daha cesur olmaya karar verdim!"

***

Geri dönüşmek için odama girdiğimde Alya beni bekliyordu. "Hey," dedi. "Sonunda geldin."

"Üzgünüm, aniden çıkan akuma olayı yüzünden işim uzadı."

"Biliyorum, bu yüzden gitmedim ve ailen şüphelenmesin diye onları oyaladım."

"Teşekkür ederim, Alya."

Aniden gelen hevesle yanıma geldi, "Ve nasıl geçti?"

"İyi geçti, ilk görevim olmasına rağmen gayet iyiydim bence."

Alya sırıttı ve başını iki yana salladı, "Hayır," dedi bana bakmaya devam ederken. "Kara Kedi ile Uğurböceği formundaki ilk buluşmandan bahsediyorum."

Gözlerimi kaçırdım, "Bir şey olmadı, her şey yolunda. Bana hafızamı kaybetmeden önce olanları anlattı. Artık daha az meraklı hissediyorum."

"Ne yani? Hepsi bu mu? Flörtleşmediniz mi?"

"Alya!"

Bu ani çıkışımla kahkaha atmaya başladı. "Tamam, anlaşıldı, gidiyorum seni daha fazla sinir etmeden."

Kapıya yöneldiğinde onu durdurdum, "Hey, bekle!" Bana döndüğünde yere baktım ve gergince gülümsedim. "Seninle konuşmak istediğim... bir şey var."

Bakışları ciddileşti ve tekrar yanıma oturdu. "Ama," dedim hâlâ ona bakamazken. "Benimle dalga geçmeyeceksin."

Alya kaşlarını çattı, "Seninle neden dalga geçmeliyim ki?" Sonra güldü ve ekledi, "Bana Kara Kedi'ye aşık olduğunu söyleyecek değilsin sonuçta."

Yanaklarım kızarırken onun da gözleri açıldı. "NE? KARA KEDİ'YE Mİ AŞIKSIN?!"

"Hey, sessiz ol!" diyerek susturdum onu sanki Kara Kedi bizi gerçekten duyacakmış gibi. "Ebeveynlerim de dahil herkes onunla ayrıldığımızı düşünüyor yani burada bağırmamalısın."

Teknik olarak bu doğruydu; ebeveynlerim ben üzülmeyeyim diye konuyu açmasalar da o olayı duymuşlardı.

"Tamam, tamam," dedi kendini sakinleştirmeye çalışırken. "Bu gerçekten dalga geçilecek bir durum ama dalga geçmeyeceğim ve seninle ciddi konuşacağım." Derin bir nefes aldı, "Neden ona duygularını söylemiyorsun?"

"O da beni... seviyor mudur? Yani evet, beni seviyordu ama ya benim onu reddettiğim sıralarda benden vazgeçtiyse?"

"Marinette," dedi başını iki yana sallayıp gülerken. "Benimle dalga geçiyor olmalısın. Kara Kedi'nin seni hâlâ seviyor olduğu çok açık. Neden seninle bu kadar flört ediyor sanıyorsun?"

"Çünkü bu onun her zamanki hali?"

"Benimle neden flört etmiyor o zaman?" Çelişkiyi farkedip sustuğumda elini omzuma koydu, "Bak kızım, tereddütlerin olabilir ama onunla denemeden bunu bilemezsin. Bence ona duygularını söylemelisin."

"Ama ayrıldığımız haberi her yere yeni yayıldı, şimdi tekrar sevgili olamayız ki."

"Eğer böyle bir haber olmasaydı da sevgili olamazdınız çünkü koz olmaya çok yakın oluyorsun." Bir süre düşündü, "Dinle, aklımda bir fikir var. Artık tekrar Uğurböceği'sin yani onunla Uğurböceği formunla tekrar sevgili olabilirsin. Shadow Moth'a göre, Uğurböceği koz olamayacak kadar güçlü ama Marinette öyle değil. Ayrıca ilişkinizi de gizleyip gözlerden uzak yaşarsınız, hepsi bu."

FinifugalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin