Sevgili Günlük: Karmaşık Duygular

1.1K 122 35
                                    

"Görünüşe göre artık odanda sadece Kara Kedi posterleri var."

***

Sevgili günlük,

Bugün Max akumalandı ve sanırım sorumlusu bendim.

Turnuva için çok hazırlanmıştı ve ben sırf Adrien ile birlikte daha fazla zaman geçirebilmek için turnuvaya katılabilmak istedim ve Max'e meydan okudum.

Max'i yenmiştim ve turnuvaya Adrien ile birlikte katılabilecektim. Turnuvaya hazırlanmak için birlikte çalışacaktık ve Adrien evime gelecekti. Düşünebiliyor musun? Adrien-evime-gelecekti!

Bu harika bir şeydi -eğer odamın tamamının ünlü model Adrien Agreste posterleriyle dolu olduğunu düşünmezsek...

Neyse ki tüm posterleri Tikki'nin de yardımıyla toplamayı başardım ve Adrien'ın odama gelmesine izin verdim. Bu cidden en gergin anlarımdan biriydi...

Max akumalandığında çalışmamız yarım kaldı. Partnerim Kara Kedi ile birlikte Max'e karşı savaştık ve onu yendik. Kara Kedi'nin bu oyun konusunda çok iyi olduğunu inkâr edemezdim ancak ben çok daha iyiydim.

Sonuç olarak turnuvadan çekilmeye karar verdim ancak Adrien'ın ısrarıyla yarışmaya ben ve Max katıldık.

Adrien... Hayır, yarışmaya katılmak umurumda değildi; tek amacım seninle yakınlaşmaktı!

***

Ellerimle yüzümü kapattım uzandığım yatakta hâlâ gözlerim kapalıyken. "Bu kısmı es geçmeliydik..." Gözlerimi açtım ve doğruldum, "Neden odamın tüm posterlerinle dolu olduğunu öğrendiğinde şaşırmadın?"

"Çünkü yakın bir zamanda ben de öğreniyorum odanın posterlerimle dolu olduğunı," dedi göz kırparken.

"Utanç verici," diye mırıldandım.

Adrien odada göz gezdirdi, "Görünüşe göre artık odanda sadece Kara Kedi posterleri var."

"Ona karşı bir duygu beslediğimi sanmıyorum; baksana, günlükte de partnerim olduğunu yazmışım zaten."

Adrien sırıttı, "Yalan mı söylüyorsun?"

"Hayır," dedim endişeyle. "Hem Luka'nın fotoğrafları da var."

"Ve onunla sevgiliydin."

Kollarımı kavuşturdum ve başka yöne döndüm, "Bunu tartışmayacağım. Devamını görelim."

***

Sevgili günlük,

Bugün Alya ve Nino sevgili oldu. Biraz benim sayemde de olabilir.

FinifugalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin