Sevgili Günlük: Kahraman Takımı

1K 107 121
                                    

"Aslında şu an ondan etkilendiğin zaten çok açık."

***

"Çok garip bir kızsın, Marinette," dedi Adrien, yazıları okumaya tekrar ara vererek. Konsantrasyonumun tamamen bozulmuş olmasıyla birlikte gözlerimi açtım.

"Yani," diye devam etti. "Düşünsene, onunla iki kere aynı çatıda buluştun. Aynı zamanda romantik ve muhteşem bir yer olduğunu söylüyorsun."

Konuşmanın nereye varacağını merak ederken bakmaya devam ettim. Onu beklediğimi anladığında gözlerini kaçırdı, "Sana olan duygularını böylesine belli eden ve sana böyle harika sürprizler hazırlayan birinden nasıl etkilenmedin?"

"Bunu sen mi söylüyorsun? Günlüğü sen okudun, sana olan duygularım gayet açıkmış. Peki sen benden etkilenmiş miydin?"

Yere bakarak bir şeyler mırıldandı. Ona bakmaya devam ettiğimde bocaladı, "Ah yani, diyorum ki... ikisi farklı şeyler! Ben senin duygularını bile anlamamıştım ama sen biliyordun."

"Peki." Omuz silktim, "O zamanlar gözüm, ünlü model Adrien Agreste'den başkasını görmüyormuş anlaşılan."

"Yani şu an görüyor mu?" Ciddi ifadesi, yerini aniden muzip bir gülümsemeye bıraktı. "Aslında şu an ondan etkilendiğin zaten çok açık."

"Adrien!"

"Tamam, şakaydı," dedi ellerini bir suçlu edasıyla havaya kaldırarak. "Devam ediyorum."

***

Sevgili günlük,

Bugün Kara Kedi de Usta Fu ile tanıştı. Buna gerçekten sevinmiştim çünkü ondan bir şeyler saklamak hoşuma gitmiyordu. Sonunda Usta ile görüştüğümü biliyordu ve artık ondan gizlemem gerekmiyordu.

Bugün su güçlerimiz oldu. Bu çok havalı!!!

Baştan alıyorum! Usta Fu ile görüştüğümde su güçlerinin formülünü çözmeye çalıştığını ama başaramadığını söylüyordu. O sırada acilen Alya'lara söz verdiğim gibi sinemaya gitmem gerekiyordu ama daha sonra geri dönmem gerekti çünkü bu defa akumalanan kişi Paris'i su altında bırakmıştı.

Artık o formülü çözmek zorundaydık. Su altında uzun süre nefes alamayınca anlamıştım bunu.

Kara Kedi ise nereye gittiğimi söylemediğim ve ondan bir şeyler sakladığım için yine bana kırgındı.

Duyduğuma göre neredeyse mucizesinden vazgeçiyormuş.

Neyse ki ben Usta ile görüşüp formülü çözmesine yardımcı olduktan sonra su güçlerime sahip olduğum sırada, Usta da Kara Kedi ile görüşmeye girmiş. Bu beni cidden rahatlattı.

Çünkü geldiğinde yine eskisi gibiydi, yine göreve odaklı ve güleryüzlüydü.

Syren'i yendikten sonra yine Usta'nın yanına gittim ve karışımdan daha fazla aldım. Her zaman yanımda bulunmalıydı bundan sonra.

FinifugalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin