Egyikük -nem tudom ki- megragadta a karom és nevetve húzott be a kapun és indultunk el az épület magasló falai felé.
Mint kiderült Sunoo volt az, dehát gondolhattam volna hiszen ő itt a leg pozitívabb meg ilyesmi.Beérve elengedte a kezem majd meg álltunk a folyosó közepén, és minden barátom engem nézett.
Eszembe jutott mit kértek és rájöttem hogy arra várnak, elmondjam melyik az én osztályom.- Ja igen, az én osztályom a 9.V1.
- Akkor osztálytársak leszünk de jó!- őrült meg Sunoo
- Végre egy olyan aki a mi osztályunkba jár és még csipázzuk is.- mondja Jake
- Nade nyomás a terembe, mert mindjárt elkésünk és nem igazán akarok egyest kapni.
- Jólvan Sunghoon. Megyünk már nyugi.-mondja Jungwon. Hogy mennyire bírom őket de komolyan.Mindegyikünk a terem felé vette az irányt, amint bementünk már bent volt a tanár. Már épp szólt volna hol voltak a többiek amikor meglátott engem. A többieket le ültette egy olyan "jó hogy megtaláltátok" Mondattal majd nekem intett hogy menjenek oda mellé, amit persze meg is tettem.
- Jó reggelt, kérlek mutatkozz be. Oh ja, mondjam én koreaiul?- hajolt oda hozzám kedvesen az idős nő.
- Nem kell köszönöm, tudok koreaiul. De azért köszönöm a felajánlást.- majd az osztály elé nézetem és belekezdtem.
- Szóval sziasztok, a nevem Nishimura Riki. Röviden csak Ni-ki. 15 éves vagyok és kedvenc elfoglaltságom a tánc és a videojátékok. Meg persze az alvás.- Remélem azért nem alszol el órán, de köszönjük leülhetsz.- utasított a tanár majd szavának engedelmeskedve leültem egy szabad helyre ami elől volt Heeseung mellett.
Az óra kezdetét vette így a figyelmem is kicsit megnőtt, ugyanis azt se tudtam ők hol tartanak. És ahogy hallottam eléggé elöl vannak már, ennyire le vagyok maradva.
Átlagos esetben most mindenki leszarna, de most pad társam és egyben barátom felém hajolt.- Baj van?- kérdezte suttogva
- Csak annyi hogy én nagyon le vagyok maradva. Nem tudom miről van szó és nem azért mert nem értem mit mondd, hanem azért mert mi itt még nem tartottunk, és félek hogy még fogok bukni.
- Jajj nemár, ne foglalkozz vele. Ma délután át jössz hozzánk és megcsináljuk együtt. Majd mi segítünk, sőt valaki akár korrepetálhat is. Na mit mondasz?
- Hát legyen.- mosolyodtam el majd újra a tanárra figyeltünk mindketten.
Az óra további része csendben, vagyis a tanár szövegével telt el. Miután kicsengettek mindenki szünetre ment, csak mi heten maradtunk a teremben.
A szünetet végig beszéltük, és arról is szó esett hogy ma segíteni fognak nekem. Letárgyaltuk hova, mikor és kihez kell menni. Majd megint óra következett.Az órák után el köszöntünk egymástól és mindenki a saját házába ment.
Bementem a házba, és láttam hogy senki sincs itthon így gyorsan írtam egy cetlit.
Kedves anya és apa!
Szóval átmentem tanulni az új barátaimhoz.
Majd jövök este.
Ne aggódjatok nem lesz bajom, itt vagyok *cím*
És elérhető is maradok ha esetleg kerestek.Puszi: Riki
Majd a táskám gyorsan a szobámba raktam, ettem, megint fogat mostam, át öltöztem és egyéb ilyen dolgok majd a nappaliban ülve nézem a telefonom hátha anya keres és el tudom neki mondani. De nem.
Így fogtam magam és elhagyva a házat -amit bezártam- indultam a megadott cím felé.Nem telt el sok idő mire megérkeztem, megállva a ház előtt tátottam el szám. Gyönyörű és nagy ház, ezek szerint Jay eléggé gazdag családban él. Bár nem vagyok meglepődve, hisz gondolhattam volna onnan amikor egy olyan jó kocsival jöttek érte a szülei.
Közelebb mentem majd meg nyomtam a csengőt, nem is kevés időt vártam. Vagy 20 percet mire végre ki nyitotta nekem valaki az ajtót.
De komolyan már majdnem ott voltam hogy hazamegyek. De amikor ajtót nyitottak nekem lefagytam. Mindenki teljesen bulizáshoz szükséges ruhában volt, csak én nem.
Beengedett majd leülhetett a kanapéra.- Akkor avassuk be Ni-kit!- szólalt meg egyikük
Annyeong!
Itt is lenne a 3.rész . És elnézést a csúszásért, de mostmár itt is lene. Ha unalmas bocsánatot kérek, de egyik film se kezdődik egyből izgalommal.
De nyugi hamarosan (akár a következő részben 😏) beindulnak a dolgok.
Remélem várjátok a következő részt.
Viszont ha nem jeleztek vissza nem tudom min kéne változtatni, vagy hogy érdemes-e folytatni.Na puszit ☺☺
YOU ARE READING
Szeretném ha velem lennél | SunKi
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: Szeretném ha velem lennél | SunKi • Korhatár: • Páros: Kim Sunoo (Enhypen) x Nishimura Riki (Enhypen) = Sunki • Leírás: 1. Évad: Nishimura Riki egy átlagos japán fiú életét éli egészen addig a napig amíg Korea egyik városába nem...