🌸2. évad 9. rész🌸

79 12 1
                                    

»Jay«

Érzelmek, múlt, jelen és jövő. Ezek azok melyek folytonosan gondolkodásra késztetnek.

Mi az első dolog amit nézel? A múlt. Miért? Mert minden ami eddig történt veled, az hatással van a jövőre is. Sokszor hallottam ezt, és mélyen elgondolkodtam én is. Na de kezdjük az elejétől, mint mindenki más.

A gyerekkorom annak ellenére hogy gazdag családban születtem, nem éppen álom volt. Rengeteg szabály és hatalmas elvárás, de ezek mind az én érdekem szolgálták.

Koreai-amerikai származású vagyok, a szüleim pedig gazdagok. Sokan azt hiszik a pénz mindent megold, de ez nem így van. Ha az embernek sok pénze van, nincsen egy rendes éjszakája. Mindig attól tart mikor törnek rá, vagy hogy mikor ölik őt meg. Én mondom ebbe egyáltalán semmi jó nincsen. "Dehát a pénzből jó ha sok van"-sokan mondják. Az tény és való, hogy jó ha van, de ne legyen annyira sok. Mert akkor tényleg egy perc nyugta sincsen az embernek. Az meg más kérdés hogy van olyan aki a pénzed miatt barátkozik csak veled.

Na de lényeg a lényeg, hogy anyagi háttér mellett ki tanultam mindkét anyanyelvem szinte tökéletesre. Rendesen jártam bölcsődébe, óvodába és iskolába is. De inkább amellett döntöttem, énekes szeretnék lenni és másoknak örömet szerezni. Hogy úgy keressem meg a minden napra való pénzt, hogy tudom igazán meg dolgoztam érte. Így csatlakoztam az I-Land programhoz, ahol sok munka árán ugyan, de debütáltam másik hat fiúval akik a többiek közül szerencsésen bejutottak.

És most ott tartok, a fejemben egy hatalmas katyvasz van. Semmire se találok értelmes választ, mindig előkerül az a bizonyos " de.." vagy "miért?" vagy éppen a "hogy?"... És ebben az a leg idegesítőbb, nem látok megoldást.

Egyszerűen hiába keresek megoldást, mert nincsen. Legalábbis én nem találok.

De amiért ezt az egészet el meséltem az az, hogy tetszik valaki akinek valószínűleg nem kéne, hogy teccen. És ez a valaki az egyik társam, Jungwon. A kis cuki baba arcú életre való leader. Egyszerre aranyos, sexy, okos, buta, félelmetes és nevetséges is. Magyarán pont tökéletes.

Sokszor mondtam már neki, hogy szeretem, de valószínűleg nem vett engem komolyan. És most itt vagyok egy hatalmas megválaszolatlan dologgal...vajon Ő szeret engem? És ez az oka a bizonytalanságomnak.

De majd csak megoldódik valahogyan, valamikor.

»Jake«

Álmok, amik valósággá válnak, ha keményen dolgozol. Ez az idolság is.

Én például 8-9 éves koromban döntöttem el, mi szeretnék lenni ha felnövök. És sikerült. Nagyon sokat dolgoztam vele hogy ez ami most van, ez mind meglehessen. És elképesztően büszke vagyok magamra. Elértem azt, mit legjobban szerettem volna.

Én mindig is az az ember voltam, aki szeretné elérni azt amit eltervez. Legyen ez akár jó, akár rossz hatással az életemre.
És itt gondolhatunk a szerelem vagy a karrier, tanulás és egyebekre is.

Na de lényeg a lényeg, most elmesélem miért is szerettem volna idol lenni.

Sokan azt gondolnák, azért, több pénzem legyen, de ez nem igaz. Igen gazdag családból szármatok, de az nem azt jelenti kapzsi vagyok. Mert nem.
Szeretem tisztességes módon megszerezni azt amiből, majd később költekezhetek.
Bár sokan nem így vannak vele. És ez szomorú.

Valójában azért szeretnék idol lenni, hogy a szüleim büszkék lehessenek rám, hogy olyanban legyek sikeres amit szeretek is csinálni. Hogy ne úgy nézzenek rám, mint akik bánják a születésem, hanem úgy, hogy megdicsérnek és mesélnek rólam akkor is hogy tudják, meleg vagyok.

Ja igen, a fiúkat szeretem. És?
Nem érdekel mások véleménye, azt szeretek akit akarok. És ezen senki és semmi nem tud változtatni.

A legelső párom 8.-ban volt, ő nagyon kedves és aranyos volt. Csak nem igazán tudtunk együttműködni. És nem volt meg a bizalom, legalábbis ő nem bízott bennem. Így inkább az I-Land mellett döntöttem. És jól tettem.

És most ott tartok, hogy senki se tetszik. Legalábbis nem vettem észre ha igen.

Dehát ezer szónak is egy a vége, nem szeretnék újra fájdalmat okozni másnak vagy akár magamnak.

»Sunoo«

Vidámság, bánat, szeretet és szerelem. Ezek azok a dolgok melyek a legnagyobb hatással vannak mindenre amit csinálsz az életben.

A vidámságtól erőre kapsz és mész, ki próbálsz új dolgokat. A szomorúság lehangol és a legrosszabb esetben depresszióhoz vezet, ami később halálhoz is. A szeretet az úgyszintén támogat és véd a sok rossz ellen, de ez csalóka is lehet. Megjátszás és a sok átverés, amik manapság mennek.

De mindegyik közt a szerelem az, ami a legjobbá vagy a legrosszabbá teheti az életed.

Nekem -a mostanra már párom- Nishimura Riki tette mássá az életem, persze jó értelemben.

Igazából úgy vélem mindenki sejti hogy kerültem ide szóval nem fejtem ki millió szóval.

Lényeg a lényeg most egyenlőre minden a rendjén van. És remélem úgy is marad.

Szeretném ha velem lennél | SunKiWhere stories live. Discover now