🥨2. évad 8. rész🥨

78 13 1
                                    

»Sunghoon«

Miután elhagytam a szobát sok dolgot gondoltam át. Talán elmondom mit érzek, mármint Heeseung iránt.

Ugyanis nekem ő az egyetlen. Az I-Land óta hozzá kötődök a legjobban. Ő a mindenem, az életem. Bár mielőtt oda nem mentem volna teljesen más volt minden.

Kiskorom óta imádtam a korcsolyát, így körülbelül 8 éves koromban neki kezdtem a műkorcsolyának, ez volt az álmom. Keményen tanultam és edzettem, majd később versenyeken is részt vettem. Nagyon szerettem ezt az egészet, aztán amikor úgy véltem fejlődni kéne, jelentkeztem egy tánc csapathoz mondván ez majd segít a korcsolyában. Azonban felvettek oda, amire nem is számítottam. Így lettem az I-Land tagja. Amikor vártunk a többiekre mire mindenki megérkezett és előadott...hát akkor jelent meg Heeseung. Én már ismertem, hisz a már debütált TxT tagja lett volna annó, csak valamilyen oknál fogva nem lett az.
Így velünk sikeresen beírta magát az idolok közé.

És most itt vagyunk, itt tartunk. De az, hogy valószínűleg nem lehet az enyém, minden fájdalmam egy helyen gyűlik össze. Ezt hívják úgy, hogy a szerelmi fájdalom a szív tájékán.

»Heeseung«

Mostanában máshogy érzek valaki iránt, úgy érzem más vele a kapcsolatom mint eddig.

Ja hogy nem érted? Elmesélem.

Kiskoromban kezdődött ez az egész téma. Akkor nagyon szerettem a tv-t nézni, mindig amikor láttam valami műsort énekeltek benne. Aztán nyilván suli közben, szünetekben is ránéztem éppen mit vetítenek. Hogy mi volt a motiváció? Az ahogy láttam a BTS milyen sikeres banda. És a legfiatalabb tagja 15 éves korában debütált a többiekkel. Ez adott egy löketet arra, én is próbáljam ki.

Ezáltal elkezdődött egy igazán hosszú tevékenység. Iskola után minden egyes nap, magamtól elmentem táncolni. Saját pénzből béreltem egy kisebb termet és ott gyakoroltam. Mindenféle táncot kipróbáltam, de a választásom egyértelműen a hip-hop lett. Ugyanis az idolok körülbelül 90%-a ebben a műfajban táncol. Így nekem is ez fog kelleni.

Idővel fejlődtem, majd végül úgy döntöttem jelentkezek a BigHit-hez, fel is vettek. Ezkezdtek hivatalosan edzeni, kifejezetten táncból és énekből. Ezen kívül tanítottak modellnek lenni és rappelni is. Amint elég jó lettem egy csoportba raktak, voltunk egy páran. A Tomorrow x Together lesz majd az a banda aminek a tagja leszek ha sikerül, bár csak 5 ember kerülhet be. És túl jók a többiek.

Sok kemény munka után azt mondták nem lehetek a tagja a bandának, de a többiek, név szerint Soobin, Yeonjun, Hueningkai, Taehyun és Beomgyu arra biztattak ne adjam fel. És ezt megfogadtam.

Egy kis idő kihagyás után neki kezdtem az I-Land meghódításának.

Itt tényleg nagyon sokan voltunk, voltak kicsik, nagyok egyaránt. Vegyesen. Mindenki nagyon jó volt, nyilván hibák is előfordultak mindenkivel. De az volt a legfontosabb hogy ne okozzak csalódást a barátaimnak.

A sok munka gyümölcse azonban mára kifizetődő, idol vagyok. De hogy ezt miért hoztam fel?

Ugyebár, aki idol azt szokták ship-elni egy másik banda taggal. Na ez velem is megtörtént. Méghozzá Sunghoon-nal. És miért? Mert jó barátok vagyunk és sokat lógunk együtt.

De sebaj. Időközben ténylegesen beleszerettem. Mostmár nem csak színjáték hanem tényleges cselekedetek kerültek napvilágra.
Az érzelmek háborgó tengere, mely nem hagy nyugodni, amikor egy egyszerű hajó útra szeretnél menni. És egészen addig gyötör amíg bele nem betegszel.

Igen én így tudnám leírni a szerelmet, mely viszonzatlan. Mert szerintem az..

De mindegy, egyszer csak megoldódik. Talán.

Annyeong!

Sok ki maradás után elhoztam a következő részt. És hogy kiengeszteljek minden olvasót, több részt rakok ki. Vagyis kettőt, ezt és a másikat. Ugyanis az nem kettő, hanem három tag életét és érzelmeit fogja elmesélni így hosszabb is lesz.

Remélem tetszeni fog/tetszett. További szép napot mindenkinek.

Na puszi ☺☺

Szeretném ha velem lennél | SunKiWhere stories live. Discover now