Mit ne mondjak most úgy megcsókolnám...várjunk! Ez... Ez...és gondolatot olvas ugyanis lassan felém hajolt és megcsókolt. Hirtelen fel se fogtam, nem mozdultak ajkaim. Azonban gyorsan kapcsoltam és visszacsókoltam, puha ajkai enyém érintették és ezt a percet semmiért se adnám. Nemtudom miert csinálja de most jelen esetben egyáltalán nem érdekel hisz tudom ez volt az első és az utolsó alkalom hogy ez megtörtént köztünk.
Nem sokáig tartott ez mivel levegő hiánya miatt el kellett válni egymástól. Ezután szemembe nézett de gyorsan el is kapta fejét amint valószínűleg eszébe jutott hogy nem is akarta ezt. Kicsit azért ez bántó...neki adtam az első csókom, lehet hogy neki ez nem jelentett semmit de nekem igenis sokat jelent. Elnéztem egy másik irányba hátha jobb lesz úgy neki és végre mond is valamit vagy megmagyarázza, de semmi. Egy szó se hang, de ekkor egy nem várt dolog történt...
»Ni-ki«
Egész úton odáig csendben ültem az autóban, mikor megérkeztünk le döbbentem. Szép és egész otthonos, nem mellesleg még fényes még éjszaka is. Kevés ilyen házzal találkoztam egész eddigi életem során, ami ennyire sok boldogságot és pozitivitást áraszt ki magából. Anyukája nem sokáig maradt velünk ugyanis elmondta hogy halkak legyünk aztán gondolom ment aludni. Mikor fél szemmel Sunoo-ra néztem egészen meglepődtem, a kis agya egész perverzen gondolkodik és ez meg is látszik. De a csend nem sokáig volt köztünk, mert megszólalt.
- Figyu, Riki. Szeretnék neked mondani valamit de remélem nem fogsz utána utálni. -mondta majd kicsit elnézett felőlem
Én őt utálni? Akármit fog mondani mellette maradok. Miután viszont megtudtam miert feltételezte hogy meg fogom utálni, az állam surolta a padlót. Az igen! Reméltem hogy meleg de hogy meg ki is mondja? Istenem de imádom. Igen ilyen rövid idő alatt belé szerettem. Viszont most felment a szobájába szóval utána kell menjek, amit meg is tettem. Mellé ültem elmondtam közben a mondandóm, de a szemem az ajkaira tévedtek. Meg fogom csókolni végre és nem csak álmomban akarom hanem itt is. Bár ezzel lehet elrontom a dolgokat köztünk. De nem érdekel. Lassan fölé hajoltam és megcsókoltam, először nem viszonozta aztán meglepetésemre mégis.
Lassan mozgattuk ajkaink ezzel is megadva az igencsak kellemes érzést egymásnak. Mintha egy egész életében pörgött volna le előttem, olyan kellemes és nyugtató volt hogy így akartam lenni örökre de az a fránya levegő közben szól mindig. Lassan elváltam tőle, viszont mikor szemeibe néztem zavarba jöttem ezért elfordultam. Nem sokáig de gondolkodtam, szeretem és el fogom neki mondani. De amikor vissza tévedt tekintetem a nyaka került szemem elé. Egyből egy eléggé fura dolog jutott eszembe amit meg is tettem, lassan megcsókoltam a nyakát amitől őt a hideg is ki rázta. Ezután végre szemébe tudtam nézni, elvesztem bennük. Gyönyörűek, de nem csak a szeme hanem valószínűleg mindene. Az egész teste gyönyörű úgy... Jesszus Riki mikre gondolsz! Fejezd be!
- N..Niki...-hallottam meg Sunoo édes ám mégis zavarodott hangját e visszatértem a valóságba
- Oh...ezt nem lehet máshogy megmagyarázni, de azért megpróbáltam. Dehát remélem eléggé érthető voltam. -néztem továbbra is szemeibe- Kim Sunoo, mondtam hogy ismerlek már. És hát az álmomban is benne voltál mégpedig eléggé érdekes helyzettel de az lényegtelen. Mondd képes lennél engem szeretni? -én hülye! Tuti nem lesz a válasz
- Riki...
- Tudod mit? Nem mondtam semmit mert úgyis tudom a választ. Ne is erőltesd meg magad úgyis nem a válasz. -pattantam fel majd az ajtó felé siettem
Ki se tudtam menni ugyanis egy hatalmas puffanást hallottam még magam mögül. Hátra nézve láttam meg amint Sunoo a földön fekszik és félig az ágyon félig a padlón van. Egyből oda siettem és fel segítettem. Leültettem az ágyra és ránéztem kicsit aggódva, remélem nem esett baja.
- Jól vagy? -kezdtem el nézni a karját miközben lerántottam róla a pulcsit, ezzel akartam megbizonyosodni hogy nincs-e rajta sérülés
- Persze de...Riki miért? -kicsit megnyugodtam, de a kérdést pontosan tudtam mire is érti
Nem akarod se hazudni se csalódni dehát meg kell mondjam neki az igazat. Elengedtem a kezét, amit eddig nézegettem és kicsit hátrébb állva nyitottam szóra szám.
- Sunoo...én azthiszem beléd szerettem és meg akartam bizonyosodni róla, de amikor megcsóloktalak egyszerűen a mennybe éreztem magam. A csókod mint egy angyali sugallat. Vagy mint a kellemes nyári szellő és a napsütés, sőt meg annál is jobb. Ebből pedig arra jutottam hogy szerelmes lettem beléd de halálosan... -meglepődve nézett rám amint ki mondtam végre az utolsó szót is
- Te atya ég! Imádlak Riki! -állt fel és ugrott a nyakamba
Akkor ez most azt jelenti ő is szeret? Most nem értem. Esküszöm a szövegértést gyakorolni kell még nekem. Mindegy. Gyengéden tartottam meg a combjánál hogy véletlenül se essen le. Azok a combok te jó ég de... Riki nem!
Mikor lettem ennyire perverz? Istenem Kim Sunoo perverz lettem miattad, de nem bánom. Megéri, érted minden.- És ezalatt mit értsek Sunoo?~ -nyújtottam el a hangot a végére
- Azt kedves Nishimura Riki, hogy én is szeretlek téged te kis butus. És nem foglak elengedni most egy ideig az biztos szóval ha dog nehéz vagyok le kell ülj velem.-mosolygott rám és hozzám bújt újból
Ugyan már kedves Sunoo napsugár te nem lehetsz nehéz mert pihe könnyű súlyod van. Hmm...vele leülni? Hmm... Riki!!!! Nem! Nem követem el a valóságban ezt a hibát amit az álmomban. De nem válaszolt nekem...ezek szerint nem szeretne a párom lenni...lehet nem is szeret engem csak mondja. Bár nem hiszem hogy hazudna.
- Ja és Ni-ki még valami, leszek a párod igen. -suttogta a fülembe amitől kirázott a hideg is
Elcsavarja teljesen a fejem, de ész az mindig kell legyen. Nem sietek el semmit sem. Vagy még fel óráig így tartottam, amikor a fürdőbe vittem és letettem ott. Mondtam neki hogy fürödni is kéne amire ő csak bólintott és vetkőzik kezdett előttem! Előttem értitek? Meg fogok halni.
Annyeong!Itt is van, hát végre be van indítva az akció. Ennyi rész után már éppen ideje volt. Remélem eddig tetszik és várjátok a kövi részt is amiben még több izgalom lesz... Remélem 😅.
🔥Spoiler: 18+ lehetséges ha úgy alakul az agyamban 🔥A hibákért bocsánat, jó olvasást és szép reggelt/napot/estét mindenkinek.
Na puszi☺☺
YOU ARE READING
Szeretném ha velem lennél | SunKi
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: Szeretném ha velem lennél | SunKi • Korhatár: • Páros: Kim Sunoo (Enhypen) x Nishimura Riki (Enhypen) = Sunki • Leírás: 1. Évad: Nishimura Riki egy átlagos japán fiú életét éli egészen addig a napig amíg Korea egyik városába nem...