🙇‍♂️Tiszteletem az övé🙇‍♂️

204 20 6
                                    

Már éppen hozzám akartak szólni amikor megállt mellettem egy autó, kinyílt az ajtaja és valaki behúzott rajta. Időm se volt felfogni ki volt mivel azon kaptam magam hogy valaki szorosan ölel magához...mikor végre lehetőségem lett rá, felfedeztem megmentőm kilétét.

Na és ki az? Kim Sunoo. Most egy az hogy meglepett voltam a történtek miatt, másrészt meg az hogy valaki anyukámon és apukámon kívül megölelt. Hiába voltam az események sokkja alatt, vissza öleltem.


»Sunoo«

A suli egész jól telt leszámítva részben a büntetést, bár egész jó volt így közösen tanulni. Mert jobban belegondolva ezidő alatt mégközelebb kerültünk egymáshoz és mindenki segített a másiknak. És ezt jó volt látni. Miután hazaértem elmondtam anyának az egészet őszintén, éppen ezért nem kaptam bűntit. Igaz más nem volt korán, de elmentünk vásárolni a vacsora miatt. Anya szokása vendéget hívni, akik most nálunk vannak. Most is éppen nagyban beszélgettem anyáékkal és meg pár barátommal, amikor telefonomon megjelent egy ismerős személytől egy üzenet. Ni-Ki volt az, és egyből aggódni kezdtem. Talán büntetést kapott volna? Miattunk? Mindegy úgy az egyszerűbb ha megnézem mi az üzenet és meg tudok mindent amit kell.

Megnyitottam az üzenetet és egyenlőre nyugodt szívvel olvastam el a sorokat amiket küldött, majd válaszoltam könnyedén.

Ni-Ki_japan:
Szia. Bocsánat a késői zaklatás
végett de...van egy pár perced rám?

Sunoo_k:
Szia. Semmi baj, mondd nyugodtan.
Bőven van időm mert itt már
hétvége lesz holnap.
Mesélj.

Ni-Ki_japan:
Szóval annyi lenne, egyedül
vagyok a lakásban és anyáék sehol
ami még borzasztóan meglepő
azt is nézve hogy még a személyzet
sincs itt. Nem akarlak ilyenekkel terhelni
de talán átmenetek hozzád?...


Na ezzel igazán meglepett, a szülei és senki se sehol? Ez igazán érdekes. Szegény egyedül van és fáj érte a szívem, nem akarok nemet mondani de nem is akarok. Valamiért úgy érzem, muszáj érte menjek, a szívem súgja.

Sunoo_k:
Hát ez érdekes, mindenesetre gyere
nyugodtan. Vagy várj! Mivel késő van
nem engedem hogy egyedül gyere
ide. Úgyse tudod hol lakom, másrészt
szívesen elhozunk anyával.
Pill. és szólok neki.!

Ezután nemes egyszerűséggel megkértem anyát, hogy had jöjjön át, amibe ő könnyedén bele is egyezett. Közben meg arra is ránéztem mit írt és elkuncogtam magam ezen.

Ni-Ki_japan:
Köszönöm és végülis teljesen igazad van.
Mert tényleg nemtudom merre laksz 😅

Sunoo_k:
Na ugye.
Na de szóltam anyának és perceken belül elindulunk.
Addig is szia 😌

Ni-Ki_japan:
Még egyszer köszi, szia 👋

Ezután letettem a telefonom és elindultam az autó felé, odaérve beszálltam és anyát vártam. Mikor megérkezett egyből a gázra taposott, valami nem stimmelt. Rossz elő érzetem volt. Mivel már tudom hol laknak könnyen mondtam anyának az utat, mikor és hol forduljon be. Nem sokkal később arra lettem figyelmes, valakik körbe állnak egy fiatal srácot. Mikor rájöttem hogy az a fiú Riki, egyből szóltam anyának és oda hajtottunk, megálltunk mellettük és kinyitva az autó ajtaját húztam be rajta a meglepett fiút akit szorosan öleltem magamhoz. Miután jó messze kerültünk a helyszíntől eltoltam magamtól és a szemébe néztem.

- Minden rendben? -néztem rá aggódva mivel szegény lehet most eléggé nagy sokkban van

Lehet történt valami amíg nem értünk ide? Remélem nem mert akkor azok az emberek nagyon megekeserülik.

- Ja, öhm igen. Minden oké csak kicsit meglepődtem, amikor be rántott valaki a kocsiba de amikor az illatról rájöttem ki az lenyugodtam. -nézett rám meg mindig meglepett arccal

De hogy értette azt hogy illatról? Máris tudja milyen az illatom? Hát oké ez most meglepő volt számomra.

- Hát okés, de honnan tudod milyen az illatom? -értetlen voltam hisz tényleg nem tudom honnan tudja

- Ja hát, álmomban már voltál benne mielőtt találkoztunk szóval tudom az illatod is. Nem nehéz megjegyezni azt, hogy enyhén mézeskalács vagy vattacukor illatod van. -kuncogott egyet

És amúgy igaza van mert a hajam vattacukor, a bőröm pedig mézeskalács illatú. És az az Aranyos kuncogás....lehet hogy elhamarkodott vagyok, de nekem szerintem meg tetszett ennyi idő alatt.... De várjunk csak!!! Velem már álmodott? Azt hogy? Hiszeg soha nem is látott ezelőtt.

- Már elnézést a kérdésért, de mit álmodtál ha szabad tudnom? -hát erre néma csend állt be közénk, nem szólalt meg de én se szóltam hozzá

- Hát ez egy eléggé hosszú és fura téma de majd elmesélem ha oda értünk hozzátok. -mondta majd kicsit arrébb húzódott és bámult ki az ablakon

- Okés. -csak ennyit mondtam majd én is az utat néztem

Anya nemsokára szólt hogy oda értünk, majd kiszálltunk és bementünk a házba. A többiek már régen elmentek, apu a szobájában, a tesóm pedig az Isten tudja hol van jelenleg. Amint a nappaliba értünk én leültem és ránéztem a vendégre vagyis a szerelmemre Riki-re. Anya nemsoká maradt mellettünk mert elköszönt és ment is apuhoz aludni. Szólt hogy halkan legyünk mert késő van már, én nemtudom miert de perverzre gondoltam egy pillanatig, de egész gyorsan ki is vertem ezt a fejemből mert ha folytatom tuti elpirultam volna. Az meg hat eléggé hülyén nézett volna ki véleményem szerint.

Szóval anyu felment így ketten maradtunk, és végre beszélni kezdtem...vagyis inkább mertem.

- Figyu, Riki. Szeretnék neked mondani valamit de remélem nem fogsz utána utálni. -mondtam majd kicsit elnéztem felőle

Persze nem azt akarom neki elmondani, hogy szeretem, mert az eléggé lesokkolná. Most csak annyit szeretnék neki elmondani, meleg vagyok.

- Mondd csak nyugodtan. -moslyodott el halványan erre bátorságot kaptam és nagy levegőt véve ki mondtam

- Én meleg vagyok...most lehet utálsz meg minden és inkább hazamész, de azért remélem miattam a többieket nm fogod kerülni mert ők egyáltalán nem fognak ilyet mondani neked. Ha kérhetek egyet az az lenne, hogy vigyázz mindig magadra. -mondatom végére fel álltam és a szobámba siettem

Az ágyba dőltem, bámultam ki a fejemből. Ritka az amikor nem mosolygok, de most egyáltalán nem tudok. Szerintem elűztem magam mellől, és hogy ezt honnan veszem? Elég egyszerű, szimplán megérzés ami remélem rossz. Szeretném ha ezekután is mellettem lenne, hiába ismerem rövid ideje ő mégis közelebb áll hozzám mint a többi barátom akik viszont kiskoromban óta mellettem voltak és vannak. A nagy gondolkodás közben arra leszek figyelmes, nyitódik az ajtó és Ni-ki lép be rajta majd amint beér becsukja a maga mögötti fa lapot és megáll előtte egyenesen engem nézve.

- Jajj Sunoo, ki mondta hogy nem maradok veled? Senki! Miert hiszed ezt egyből? És tessék mosolyogni, mert ha nem akkor mérges leszek. Te vagy a kis napsugár. -ült le mellém az ágyra és meg ölelt

Mit ne mondjak most úgy megcsókolnám...várjunk! Ez... Ez...

Annyeong!

Sok idő után itt is lenne a következő rész. Képzeljétek felvettek a szállodába és tudok dolgozni 😊. Ehhez a részhez nincs hozzáfűzni valomert unalom, de azért remélem tetszik és remélem ma 2 részt is ki tudok rakni. Annyit viszont előre mondok hogy a kövi részben elindul a buli 😏.

A hibák miatt elnézést, jó olvasást. Nemsokára új könyvem lesz ha ennek vége. Ha lesz rá igény akkor lehet második évad viszont az külön könyv lesz és másik ship-pel.

Na puszi ☺☺

Szeretném ha velem lennél | SunKiWhere stories live. Discover now