🦋2. évad 1. rész🦋

146 11 2
                                    

»Ni-ki«

- Már két hete annak, hogy az életem szerelme eltávozott az élők közül. Azóta is el vagyok keseredve, mivel nekem tényleg ő jelentett eddig a legtöbbet.
Miért történt ez? Nemtudom, de csak remélni merem, már jobb helye van odafent. -fejeztem be a kiselőadásom, amit a nyár alatt kellett írni LGTBQ+-os témában.
Az osztály teljesen lesokkoltan ült a végére ugyanis nemcsak, a történet alapja, hanem a vég kifejlett végett is.
Pár perc néma csend után viszont a tanár szólalt meg.

- Azta Riki hát ez hihetetlen. Nagyon jó volt. -tapsolt büszkén nézve rám- De azt még elárulod nekünk kik voltak a szereplők és hogy honnan jött az ötlet?

- Hát tanárnő őszinte legyek azt se tudom kik azok, akik a storymban szerepelnek. És az hogy léteznek-e azt se tudom. De az ötlet alapja igazából random jött. Előbb utána néztem mi is ez a téma aztán még magától jött. Még azért némi filmes dolog is van benne. -magyarázom el

Hogy hogyan juthatott ilyen az eszembe? Nemtudom. Ma mindenképpen rá keresek a történetben szereplő személyek kilétére. Bár azért magamban nevetek, mivel a szüleimnek semmi köze sincsen a maffiához. Ők mindketten rendőrök, szóval esély se lenne rá. Ráadásul Koreában nem népszerű az ilyen. Szóval veszett úgy hála égnek.

Az óra további részében semmi se történt, unalom. A csengő szó után a diákok szélsebesen hagyták el a fogságot jelentő termet. Így én egyedül maradva vettem kezembe a telefonom és kezdtem keresésbe. Először a Sunoo gyerekre kerestem rá ugyanis a történetben neki volt a legnagyobb szerepe. Ezt el sem hiszem, van rá találat. Koreában él és komolyan olyan mint amilyennek én írtam le. Most ez kajakra véletlen? Én nem is vagyok meleg. Szó se lehetne arról, hogy egy rendőr fia meleg legyen. Őszintén? Szerintem  rohadtul undorító dolog. Mi a jó abban ha... Áh tökmindegy. Amíg én nem vagyok az nem is érdekel.

Elrakva a készüléket hátsó zsebembe indultam ki én is az udvarra. És ekkor láttam meg azt hogy a koreai BIGHIT Ent. gyakornokokat keres, és én idol szeretnék lenni. Kiskorom óta táncolok. Bár most se vagyok sokkal idősebb. Szóval mondhatni mindegy. És be szeretnék kerülni oda, de nagyon.

A tömegbe nyomorulva figyeltem és hallgattam mit is mond az a kísérő aki Japánra fordítja mindazt, amit a menedzser mondd. Elmondta például hogy ő a TXT, avagy a Tomorrow by Together-nek a menedzsere. Meg azt is hogy az úgynevezett Enhypen nevű bandába várnak fiú jelentkezőket innen Japánból is, hogy a közelgő válogatón el tudjunk indulni ami I-LAND néven lesz majd. Hát szerintem nem túl sok embert érdekel, mivel a tömeg elkezdett feloszlani a fiúk személyében. A lányok maradtak és nyaggtták a férfit hátha mehetnek lányok is az egyesületbe. De a válasza mindig az az egyhangú nem volt. Így csalódottan húzódtak távolabb az idős férfitól. Én végre kaptam az alkalmon és odamentem.

- Jónapot, a nevem Nishimura Riki és én szeretnék jelentkezni az I-LAND-be. Régóta idol szeretnék lenni csak eddig nem volt alkalmam...mondhatni nem mertem. -mutatkoztak be majd közöltem a tényeket koreaiul

Hát igen. Tudok koreaiul, a szüleim ragaszkodtak ahhoz hogy tanuljak meg. Nemtudom még minden de most igazán jól jött ez nekem. A férfi nem hitte el miket beszélek, kikerekedett szemekkel vizslalt.

- Hát rendben. Gyere el holnap a központi tánc terembe reggel 7-re, ha ott leszek és jól teljesítesz akkor bent vagy. Viszont ha nem, akkor pápá. -mondta kedvesen

Ezután még pár percet beszélgettünk az alap tudnivalók miatt, aztán ő is és én is mentünk a dolgunkra. Én kikértem magam utolsó óráról mert alapból elmaradt volna szerintem, szóval mindegy és inkább hazamentem átnézni az egyik számot amit még a csajokkal gyakoroltam be. De attól félek nem lesz elég jó, így újat kell be tanuljak.

Nemsokára hazaértem és minden apróságot el intézve siettem fel a szobámba, hogy új zenéket válogassak. Minden lehetőséget kiveséztem és végül arra jutottam, egy SHINee számot fogok be tanulni. Hozzá is kezdtem. Imádom ezt a számot, imádom a bandát is. Lelkesedéssel utánoztam le a mozdulatokat, melyek több-kevesebb sikerrel még mentek is. Végül körülbelül sötétedésre lettem készen, fáradtan ültem le a puha szőnyegre. Nagy levegőt véve hallottam még amint nyílik a bejárati ajtó. Ekkor már tudtam, anyáék megjöttek és velük együtt a nálam egy évvel idősebb nővérem is. Mosolyogva, ám izzadtan rohantam le a lépcsőn, hogy át tudjam ölelni anyuékat. Amint ez megvolt egyből kérdőn néztek engem.

- Lázas vagy kisfiam? -nézett végig rajtam anyu, egyből aggódik

- Jajj dehogyis, csak gyakoroltam egy új koreográfiát. Képzeljétek lehet idol leszek. -pattogtam amint elengedtem szüleim akik jelen esetben meglepettek voltak

- Hiszen ez nagyon jó! -mosolyod ott el anyu

- Hogyan és mikor? -nézett rám nővérem

- Ugyan lányom ő Riki, mindent megold. -kuncogott apám

- Jajj ugyan. -legyintettem nevetve

Ezután mosolyogva és nevetgélve mondtam el mik történtek ma az iskolában, illetve hogy miként rontottam el a mostanra már be tanult táncot. Ők figyelmesen hallgattak végig amiért igazán hálás vagyok nekik. Ezután megvacsoráztunk anyu isteni főzésének köszönhetően, végül az esti rutinunkat elvégezve bujtunk be a nyugalmat nyújtó meleg és puha ágyba.

Nem kellett sok mire a fáradtság miatt elnyomott az álom. Ám mielőtt elaludtam volna, gondosan állítottam be korai ébresztőm nehogy elkéssek. Így nyugodtan tudtam elaludni és az álmok rejtélyeiben elveszni.

Annyeong!

😅!MEGLEPI!😅
Itt is lenne a Szeretném ha velem lennél 2. évadának első része. Gondolom mindenkit megleptem ezzel. Hát igen szokásaim közé tartozik ez is. Amúgy az ötlet tényleg valamiféle filmből érkezett, illetve némi saját ötlet is kellett.
De ne aggódjatok innentől túl sok fordulat és meglepetés már nem lesz.

Remélem tetszeni fog és várjátok a részeket. Jó olvasást és további szép reggelt/napot/estét mindenkinek.
A hibák végett bocsánat.

Na puszi ☺☺

Szeretném ha velem lennél | SunKiWhere stories live. Discover now