Hazamentem, de MI EZ? MI FOLYIK ITT?? Ugye nem megyünk el? Ugye nem....
Mikor anyáék észrevettek egyből mosolyogva jöttek oda és közölték velem azt, hogy elköltözünk Koreába!!!! Értitek Koreába!! Nemár...nem akarok abba a suliba járni. És pont megkérdeztem volna melyik suliba megyek, mikor csengettek. Anyáék mentek ajtót nyitni majd egy fiú lépett be rajta, AZ a fiú...
- Jónapot a nevem Kim Sunoo, örvendek a találkozásnak. És megtisztelő, hogy eljöhettem Japánba. Főleg hogy sose hittem ide kerülök..oh bocsánat nem szövegelek ennyit.
- Oh szervusz, én ugyebár Mrs. Nishimura vagyok és ő a férjem. Ja és ott hátul az a rosszcsont meg Riki, ő az egyetlen fiam. -mondta anyu majd úgy nézett rám a fiú mintha már ismerne
- Oh, helo! -intett felém és én is feléMiután ez is megvolt úgy gondoltam elsunnyogok, de nem jött össze. Mire észbe kaptam már a repülőn utaztunk és én Sunoo mellett ültem. Meg se tudtam szólalni, végig az álom volt a szemem előtt. De hála égnek már most máshogy volt, mint abban. Bár félig ránéztem Sunoora, láttam hogy alszik ezért őt néztem..hihetetlen. Most látom milyen szép az arca meg a haja is puhának látszik... Várjunk mi?? Miért mondom ezeket? Az okay, hogy magamba de attól még fura. Kezdek megőrülni asszem.
Nem tellett sokba, de felébredt a fiú még akkor, amikor néztem. Szegény nem értette mi van, mert az az arckifejezés egyszerűen haláli.
- Ne haragudj csak ismerős vagy nekem nagyon..-mondtam majd elfordultam vissza
- Nem baj csak meglepett, hogy néztél. De ne aggódj nincs baj.-mosolyog rám
- Ja okés. -kuncogtam- Ja és valamit kérdeznék ha nem gond.
- Oh nyugodtan.
- Volt már olyan érzésed, hogy valamit elrontasz aztán attól félsz megint megtörténik? -nézek rá féloldalasan
- Hát egyszer volt már...de végül nem történt meg eddig mért mindig figyelek arra nehogy elő tudjon fordulni. De miért kérdezed? -értetlenség látszik arcán amit teljesen át tudok érezniMost komolyan mit mondanék neki, azt hogy: bocs haver de álmomban majdnem megerőszakoltalak és most el akarom kerülni....vagy mit? Én a barátja akarok lenni nem a párja vagy ilyesmi. Meg ugyse tartozik az ideálom közé.
- Tudod régebben elkövettem valamit amit nem szeretnék megismételni...de nehogy rosszra gondolj, csak annyi az egész hogy egy rossz álom. -hajtom le fejem
- Hey, nem feltételezek rosszat senkitől sem amíg nem ismerem eléggé. Bár néhány emberről kívülről is látszik milyen valójában és nem csak olyan amilyennek mutatja magát...de mindegy is. Megint sokat beszélek -kuncog fel kínosan
- Ugyan nem zavar engem -küldök felé egy biztató mosolyt
- Okés -kuncog mostmár nem kinks hangnembenHát ebben a fiúknak már most sok az energia én meg azzal az unott fejemmel csodálatosan nézzhetek ki. Ez a gyönyörű beszélgetés után már csak az út végét kellett megvárni ami körülbelül fel óra múlva véget is ért. Miután leszállt a gép Szöulban, mi a gyerekek mentünk külön és a szüleim mentek külön taxival. Most úton vagyunk a szállás felé, ami Szöul másik felében van. Szuper szép kis út lesz.
Annyeong!
Itt is lenne a következő rész, tudom sok kimaradással. Ennek oka pedig az lenne, hogy nyaraltam. De minél hamarabb szeretnék hozni a részeket amik remélem nem lesznek túl unalmasak.
Remélem tetszikNa puszi ☺☺
YOU ARE READING
Szeretném ha velem lennél | SunKi
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: Szeretném ha velem lennél | SunKi • Korhatár: • Páros: Kim Sunoo (Enhypen) x Nishimura Riki (Enhypen) = Sunki • Leírás: 1. Évad: Nishimura Riki egy átlagos japán fiú életét éli egészen addig a napig amíg Korea egyik városába nem...