»Ni-Ki«
- Szóval. -pörgetett egyet Jay- Jungwon felelsz vagy mersz?
- Hmm... Merek! -mondta bátran
- Oké, akkor adj egy puszit annak a jelen lévőnek, akit a legjobban szeretsz. -huh de gonosz ez...nagyon
- Oké. -majd odament Jayhez és megpuszilta
- Kis kedvenc. -mondta duzzogva Jake
-Jajj tudod hogy úgyse te lettél volna a kedvencem. -nevetett gonoszan a kis leader
- Ez gonosz volt. -duzzogott tovább
Ez így ment addig amíg nem én kerültem sorra. Mindenki rám nézett, de én csak feleltem.
- Hát jó... Akkor, ki a kedvenc tagod? -kérdezte Hee
- Egyszerű, Sunoo. Mindig mosolyog, aranyos, életre való és nem gonosz. Szóval egyértelmű. -mondtam egyszerűen és már haladunk is tovább
Órák óta azon megy a vita ki lehet Heeseung kedvenc tagja de én tudom hogy Sunghoon az. Messziről látszik rajta. Ez legalábbis az én véleményem.
Nem is volt olyan vészes az esete, mint amire számítottam. Azt hittem lesz poénból olyan hogy csókolj meg valakit de mégsem volt. Vagy csak én nem figyeltem oda. Mindent el pakoltunk majd mindenki ment is aludni. Másnap pedig egy korán kelés után+reggeli, mehettünk is az egyesületbe próbára. Tánc, imádom. A családom mellett ez az amit a legjobban szeretek. Teljesen kikapcsolja az embert. Ha lehetne akkor egész álló nap táncolnék de sajnos a programok és az energia közre játszik.
Szeretnék egy olyan napot amikor el mehetek külföldre anélkül hogy munka lenne.
De erről álmodni se merek, a munka az munka ha akarod ha nem. És a munka alól senki se bujhat ki, mert a pénz az kell hogy élni tudj. Konkrétan a levegő is pénzbe kerül csak nem hivatalosan.
De visszatérve a próbára most érünk ide és át is öltöztünk már. Bemelegítés után mindenki beállt a helyére és elkezdtünk a hivatalos gyakorlást. Felvettük a debüt számunk koreográfiáját és majd ki fog kerülni a banda hivatalos csatornáira. YouTube-ra, Vlive-ra és a többi platformra. Az első szünetben mindenki lazán leült a bent lévő kanapéra és beszélgetett. Amint ez véget ért kezdődött a nehezebb rész. Elkezdtük be tanulni a második számunk táncát. Ami nem volt túl nehéz, de nem is könnyű így hajnalok hajnalán.
Az első részt be is tanultuk így aasodik szünet következett, itt már voltak olyanok akik kávézni vagy enni mentek.
En egyedül maradtam Sunoo-val mert kérte hogy segítsek neki a koreoval. Nyilván segítek neki ha már en vagyok a lead dancer, így be álltunk és mutogatni kezdtem magyarázattal. Ám elfáradtam így egymásnak mentünk és en rá estem Sunoo-ra. Pekkemre pont ekkor értek vissza a többiek és furcsán, lesokkolva néztek minket. Gyorsan fel pattantam szegény napsugárról és csak mosolyogtam egy kínos nevetés kíséretében.
- Rosszkor jöttünk? -nézett végig rajtunk Jake
- Mi? Dehogyis! -mondta egyből Sunoo- Csak próbáltunk.
- Én is ezt mondanám. -jelentette ki Jay majd Sunghoon bolintott miszerint igaza van
Innentől ez a nap kínos volt számunkra, inkább kerültük egymást.
Mivel nem szeretném, hogy ő miattam érezze magát kellemetlenül, így nem is szóltam hozzá. Magyarán mondva mintha nem is létezett volna és én sem...de csak egymás számára.
Vacsora után egy újabb mondhatni majdnem unalmas és fárasztó napot zárhatok le, bár inkább legyen ilyen mint semmilyen.
Annyeong!
Tudom rövidebb és a kihagyás miatt most sokan kívántak pokolra, de! Remélem hamarosan jön a többi ihlet is és menni fog majd simán a Story miközben a többit is írom.
Amúgy hogy vagytok? Meséljetek valamit.
A hibák végett elnézést, jó olvasást. További szép napot mindenkinek.
Na puszi ☺☺
YOU ARE READING
Szeretném ha velem lennél | SunKi
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: Szeretném ha velem lennél | SunKi • Korhatár: • Páros: Kim Sunoo (Enhypen) x Nishimura Riki (Enhypen) = Sunki • Leírás: 1. Évad: Nishimura Riki egy átlagos japán fiú életét éli egészen addig a napig amíg Korea egyik városába nem...