»Ni-ki«
Elfáradtam ennyitől, pedig csak az instagrammot nézegettem. És le is mentettem egy-két képet, hisz miért is ne?
Odamentem Jay hyung-hoz, aki éppen valamit írt a gépen. Mellé vittem egy széket és leültem.
Kíváncsian néztem mit ír de egyetlen szót se értettem, angolul volt. Nyilván nem fogom én azt érteni egy csettintéstől.
- Mit írsz hyung? -végül a kérdés mellett döntöttem.
- Egy fontos iratot angolul Jungwon-nak, hogy tudjon szegény haladni a dolgokkal, amik a bandával kapcsolatosan. Miért?
- Azt gondoltam segítek vagy valami de így esélyem sincsen. -tettettem a hattyúk halálát.
Ezt nyilván látta rajtam Jay és nevetni kezdett rajtam, majd megkaptam a „Ni-ki te csúcs vagy” mondatot és máris folytatta a munkát egy fejrázást követően.
Úgy gondoltam akkor megyek és Sunoo kedvesem fogom boldogítani.
Belépve a szobájába kupi fogadott és az amint kétségbeesett tekintettel keres valamit.
- Életem. -szólítottam meg.
Felnézett rám és amint láttam rajta fontos lehet amit keres, így odamentem hozzá és leguggoltam mellé.
- Mit keresel? -tettem egyik kezem a vállára.
- Egy karkötőt amit még tőled kértem kölcsön...lehet elhagytam. -a végén eléggé nyávogósra sikeredett a hangja de sebaj.
Vigasztalás képpen megfogtam az arcát és magam felé fordítva egy lágy csókot leheltem ajkaira. Egyből viszonozta, rettentően tetszik ez az egész dolog.
De még időben abba kell hagyjam, ha nem akarok erőszakos lenni vele. Mert azt semmi pénzért nem tudnám magamnak megbocsátani.
- Köszönöm. -jelent meg az a jellegzetesen gyönyörű mosolya, mitől mindig jobb kedvem lesz.
- Nincs mit kedvesem. -adok egy rövid záró csókot majd fel állunk a földről.
Segítettem neki össze pakolni, hogy ne ekkora rendetlenségben kelljen élnie.
Mellette teljesen boldognak érzem magam. És mindent meg adnék érte, komolyan. Akár az életem is.
Eldöntöttem valamit, minden erőmmel azon leszek, boldoggá tegyem azt akit mindennél és mindenkinél jobban szeretek.
Annyeong!
Hosszú idő után úgy döntöttem folytatom a könyvet, mert várjátok. Bár őszintén le akartam törölni az egészet.
De remélem tetszik a történet és várjátok mi lesz a vége (ami jelzem hamarosan elérkezik). Ha igen akkor azt kérlek jelezzétek.
És MINDENKINEK nagyon szépen köszönöm, hogy olvassa a könyvem és köszönöm a vote-okat is.
További szép napot és jó olvasást mindenkinek.
Na puszi ☺☺
YOU ARE READING
Szeretném ha velem lennél | SunKi
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: Szeretném ha velem lennél | SunKi • Korhatár: • Páros: Kim Sunoo (Enhypen) x Nishimura Riki (Enhypen) = Sunki • Leírás: 1. Évad: Nishimura Riki egy átlagos japán fiú életét éli egészen addig a napig amíg Korea egyik városába nem...