- Akkor avassuk be Ni-kit!- szólalt meg egyikük és vállamra tette kezét.
Ekkor megfordultam és nem hittem a szememnek, ezek komolyan bulizni akarnak vagy mi?
- Először is ez nem egy buli, másodszor pedig mutatni szeretnénk neked valamit. Szóval kérlek csukd be a szemed.- mondta Sunghoon.
Tettem amit kért, majd annyit hallottam hogy elővesz valamit és az ölembe rakja. Ekkor kinyitottam a szemem és bár ne tettem volna, az ölemben egy üres üveg volt ami egyet jelent... felelsz vagy mersz.
- Dehát...
- Csak egy kör, lécci~- hisztizett Jake.
- Jolvan csak egy!- tettem fel mutató ujjam elfogadva a sorsom hogy ebből már nem menekülök
Elkezdtünk játszani, az elején még csak laza dolgok voltak mint pl. Ülj bele a másik ölébe, mondd el mi a legkínosabb élményed. De mostanra megváltozott, egyre erősebbek és durvábbak is.
Most én kerültem sorra és Heeseung mondta a feladatot... Jajj nekem, itt tőle fél mindenki a feladatok és kérdések miatt.- Ni-ki.. Felelsz vagy mersz?
- Merek.- mondtam ki halkan
- Hmm... Menj oda Sunoohoz és ülj az ölébe, persze vele szemben és...hmm.... Csókold meg!- kezdett nevetésbe míg én a szívinfarktus szélén álltam
Nem csókolhatom meg, nem szabad. Még a végén bele szeretnék, és azt nem akarom... De ha nem teszem meg én leszek a lúzer.
- Na gyerünk! Hajrá haver!
- Na gyerekek miért pont engem?- tette fel a jogos kérdését Sunoo
- Mert miért ne?- rántott vállat kedves barátom
- Fhuuu ezt még vissza fogod kapni!
- Nyugi már te is csináltattál ilyet.
Mondjuk igaza van, ugyanis Heeseungnak Jungwont kellett meg csókolnia.
- Najó de ha megutál miattatok Ni-ki akkor én is utálni foglak titeket!
Majd se szó se beszéd közelebb jött hozzám és ő csinálta meg a feladatot, az ölembe ült velem szembe és lassan hajolt ajkaimra mire nekem a szemeim ki kerekedtek.
>Sunoo<
Amikor kedves barátom kimondta mit kell csinálnia Ni-kinek a lélegzetem akadt el.
Nem tudtam felfogni hogy ő engem meg kell csókoljon, már csak azért is mennék bele mert szeretem. Szerelmes lettem belé már az első perctől kezdve. De ez viszonzatlan marad, talán örökre. Mindegy is, erőt véve magamon nem húzva az időt mentem Ni-ki elé, ültem az ölébe vele szembe majd érintettem ajkaim övéhez. Éreztem és láttam is hogy meglepődik, de ami mégjobban meglepett az az volt hogy viszonozta.
Mikor ezt megtette a többiek fogták magukat és kimentek a nappaliból. Nem értettem miért, majd amikor megéreztem egy kezet a derekamon mindent megértettem. Elválva tőle néztem szemeibe amibe vágyat láttam. Hogy mit? Vágyat, de mire? Értetlenül néztem őt egy darabig mire kezdtem magam furán érezni. Ennek oka pedig az volt hogy valami nagyon de nagyon nyomta már a combom. Riki szemeibe néztem megint majd elképedtem, teljesen elhomályosult a tekintete. Valamire nagyon vágyik ha így néz....vagy...nem az nem lehet. Rám tuti nem, de akkor mi nyomja a lábam?
És ekkor esett le, nekem annyi. Legalábbis a szüzességemnek tuti, bár nem bánom de akkor is. Mégiscsak a barátom. Majd egy kevésbé hosszú szemezés után megszólalt.
- Sunoo én akarlak, mert szeretlek. Első perctől kezdve, nem akarlak elveszíteni. De nagyon kívánlak....
- Ni-ki... De miért? Miért én?
- Mert nekem te vagy az akiről tudom, hogy boldog lennék tőle. Mert Te vagy az akit szeretek és nem más. Ha más lenne az akkor nem neked mondanám, mert én nem csak nemileg szeretnék valakit magamat mellé hanem lelkileg is. Egy olyat aki támogat és segít nekem. Egy olyan embert mint aki te vagy Sunoo.- mikor ezeket mondta, szinte a könnyem is kicsordult
De nem lehet, nem tehetem. Én is szeretem, de nem lehet. Sajnálom Ni-ki....
Annyeong!
Fhu, most gonosznak érzem magam. Itt abbahagyni, hát nem a legkedvesebb dolog. Nade! Hamarosan jön a kövi rész.... Ha sikerül meg írnom.
Remélem tetszik, jó olvasást.Na puszi☺☺
YOU ARE READING
Szeretném ha velem lennél | SunKi
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: Szeretném ha velem lennél | SunKi • Korhatár: • Páros: Kim Sunoo (Enhypen) x Nishimura Riki (Enhypen) = Sunki • Leírás: 1. Évad: Nishimura Riki egy átlagos japán fiú életét éli egészen addig a napig amíg Korea egyik városába nem...