☄️Újra ☄️

244 21 7
                                    

- Elnézést csak kicsit elkalandoztam...de már figyelek ígérem..

Amint kimondtam ki is zavartak, de nem bántam. Mióta lettem ilyen? Azóta mióta ismerem Ni-kit, nincs rám túl jó hatással.

»Ni-ki«

Hát mióta Sunoot elüldöztem szinte bukok mindenből. Nem ő a hibás hanem én de mindegy. Most az első órán ülök, már majdnem egy hónap eltelt. Félek hogy soha nem fog visszajönni.

A matek unalom, majd mikor végre vége és mindenki menne ki akkor lép be az igazgató.

- Gyerekek remélem kibirtok pár percet, üljetek le. Szóval nem hiszitek el ki jött vissza..

Majd belépett a terembe ő, a szemem megakadt rajta. Más volt, sokkal frissebb és boldogabb... legalábbis annak mutatta magát. Aki nem értené Sunoo visszajött és őt nézem... végre itt van.
Az igazgató beszéde után hátra sétált és leült régi barátai közé. Engem figyelembe se vett és ez rosszul esik...nagyon rosszul. De elvégre megérdemlem..hiszen majdnem...ah mindegy. Az óra gyorsan eltelt azzal, hogy gondolkodtam hogyan kéne bocsánatot kérnem.
Miután kiment az igazgató én hátra mentem a fiukhoz és ránéztem Sunoora.

- Sunoo..-szolalok meg halkan, de nem is figyelt rám, fel se nézett- Sunoo kérlek csak adj 2 percet legalább...beszélni szeretnék veled... -és végre rám nézett
- Ni-ki figyelj kapsz 1 percet és még úgyis kedves voltam hozzád! -mondta majd a többiek arrébb mentek
- Először is köszönöm, hogy meg hallgatsz. Másrészt bocsánatot szeretnék kérni mindenért, minden percért amit elrontottam az életedben..bár vissza tudnám csinálni...

És ekkor ébredtem fel, ez csak egy álom volt? És ki az a Sunoo? Na és a többiek? El se hiszem, hogy ismeretlenek emberekkel álmodok. Ráadásul ilyet... Mindegy. Ki keltem az ágyból és lassan mentem le a lépcsőn a konyhába, ahol anyu éppen a reggelim csinálta. Egy egy reggeli puszi után leültem és elfogyasztottam a reggelim. Utána meg a suliba mentem...persze a reggeli teendőket mind megcsináltam. Beérve a sok barátom vett körül engem, hozzá teszem nem Korea hanem Japán! Bár az első óra lefoglalta az agyam úgy a második már kevésbé emiatt is kezdtem el agyalni azon, ki lehet az a Sunoo fiú. Jó arra rájöttem, hogy koreai de azért ettől többet akarok róla tudni ha már álmomban benne volt ekkora jelentőséggel. Ám a nagy gondolkodás túl feltűnő így próbáltam kiverni a fejemből ezen gondolatokat.

Óra után össze ültünk a haverokkal és nevettünk, vagyis inkább ők. Én nem éppen az az ember vagyok aki annyira nevetős meg mosolygós. Én inkább az a "csendes gyilkos" vagyok. Körülbelül vagy 1,5-2 óra után úgy döntöttem hazamegyek így el köszöntem a haveroktól. Hazamentem, de MI EZ? MI FOLYIK ITT??

Annyeong!

Uhh..szóval nincs mentség mert tudom, hogy késtem. De hoztam a részt. Szerintem ezen a héten lesz mégegy rész. A hibákért és a várakozásért elnézést.
De azért remélem tetszik.

Na puszi ☺☺

Szeretném ha velem lennél | SunKiWhere stories live. Discover now