😔 El fogok költözni 😔

303 27 6
                                    

De nem lehet, nem tehetem. Én is szeretem, de nem lehet. Sajnálom Ni-ki....
Szomorúan néztem szemébe majd fel álltam és egy meghajlás után elhagytam a házat. Hallottam hogy utánam kiált de nem, nem megyek vissza. Nem tehetem.

Hazáig rohantam és meg se álltam, de egyet tudok. El fogok költözni..
Miután bementem a házba szóltam anyáknak hogy el fogok menni egy ideig mert szeretnék online taenulni. Sok noszogatás árán de bele egyeztek. Elmehetek innen jó messzire és vissza se fogok jönni és darabig, hátha elmúlik a szerelem.

Másnap reggel már az előre megvett jegyemmel hagytam el a várost. Senki és semmi nem állíthat meg ebben. A célom egészen a határig vezet, vagy talán még tovább is. Mindegy.
Felszálltam a repülőre, majd pár perc elteltével fel is szálltunk.

*kisebb timeskip*

Olyan 3 óra múlva a határnál voltam. Leszálltam majd a lefoglalt szobámhoz mentem a szállodába.

»Ni-ki«

Miután elment -vagyis elviharzott- Sunoo nagyon megijedtem. Utána is kiáltottam de semmi, hátra se fordult. Meg se állt, semmi. Egyszerűen le se szart. Most tuti hogy utál és mind ezt az miatt mert hülye vagyok.

Ezek után hazamentem és lefeküdtem aludni, ami hamar sikerült. Másnap korán keltem ami igazán meglepő a tulajdonságaim nézve. Lementem a fürdőbe és a reggeli rutinom elvégeztem, majd fel öltöztem a zuhany után és a konyhába mentem.

Reggeli után a suliban álltam de egy valaki nem volt itt, Sunoo. A kis napsugár miattam nincs még itt. Lehet ma nem is fog jönni és ez mind az én hibám. Miért nem tudom magam visszafogni? Egyszer, csak egyszer tudnám befogni a szám. Az nagyon jó lenne. 

Lassan be kellett menni a terembe mert mindjárt 8 óra, de ő még sehol sincsen. Aggódom hogy esetleg baja lett vagy magában tett kárt.
Elkezdtem neki üzenni de semmi, nem is elérhető. Lehet le is fog tiltani. Nem tudom...

Majd pár perc múlva belépett a tanár...

- Jó reggelt osztály és fontos dolgot fogok önökkel közölni...Kim Sunoo elhagyta az iskolát mert elköltözött. Szóval egy diákkal kevesebb lett sajnos, nem tudom mi a hirtelen ok de nagyon fontos lehet. -mondta majd leült

A szívem darabokra tört...nem hittem hogy miattam ilyet tett. Én vagyok a hibás.

Annyeong!
Hoztam a következő részt.
Tudom, hogy kicsit rövid de hozni szerettem volna már. Remélem ígyis tetszik.

🥰Köszönöm a vokeokat🥰

Na puszi ☺☺

Szeretném ha velem lennél | SunKiWhere stories live. Discover now