»Ni-ki«
A szívem darabokra tört...nem hittem hogy miattam ilyet tett. Én vagyok a hibás.
Nem értem miért vagyok ilyen, simán befoghattam volna a szám és most nem ez lenne.Már vagy egy hét telt el azóta amióta nincs itt, a szívem darabokban. És csakis az én hibám az egész. A jegyeim amik eddig nagyjából jók voltak most teljesen a bukás szélén vannak. Otthon is veszekedni kezdtem a szüleimmel, elegem kezd lenni.
Ma azt tervezem véget vetek ennek, végzek a szomotúsággal.
Most jelenleg az iskolapadba ülök és nézek ki a fejemből valószínűleg irodalom órán. Ez se tudom mire jó, mármint a tantárgy...Na mindegy.
Nagyban gondolkodom amikor a tanár felszólít.- Hahó fiatal úr! El tudná ismételni azt amit mondtam az előbb?
- Uhm...nem.. -hajtottam le fejem és szinte majdnem elaludtam
- Jajj Ni-ki nem tudom mi lelt téged de kérlek szedd össze magad mert ez így nem lesz jó. Ha kell segítünk is de ez így nem állapot. -jött oda mellém és a vállamra tette kezét
Erre semmit sem reagáltam inkább csak "aludtam" tovább. Miért vagyok ilyen egy fasz? Az óra további része is így telt, unalom. A végén mindenki elhagyta a termet, én meg kisunnyogtam. Nem tudom hogy hol vagy Sunoo de nagyon hiányzol és szeretlek....
»Sunoo«
Mikor megérkeztem a géppel és elfoglaltam a szállást, mindenki kedvesen fogadott. Bár sokat nem értettem belőle. És végre nem kell azon agyaljak mikor futok össze Ni-ki vel, félreértés ne essék nem utálom csak nem szeretném ha csalódna bennem.
Na mindegy...Most végre itt vagyok tőle távol és nem tud ez megtörténni. Jelenleg is az ágyon fekszem és pihenek mivel késő van már, nem szeretnék sokáig fennmaradni.
Nem sok kellett és el is aludtam. Másnap pedig korán keltem mentem új sulim felé, ahova hamar oda is érek.
Hát nem tudom hogy fogom itt megérteni a dolgokat de majd megpróbálom. Viszont eldöntöttem hogy nem fogok barátkozni....vagy lehet mégis de az részlet kérdés.Belépve a terembe sokan nézték végig rajtam, felmérve ki is vagyok.
Nem érdekelt kik ezek mert úgyse fogok terveim szerint barátkozni éppen ezért egyből hátra ültem egy üres padba. Mikor megérkezett a tanár mindenki felállt és meghajolt ezért én is ezt tettem majd helyet foglaltam. Az első óránk ha jól látom akkor matek, nem a kedvencem de úgyse itt járnak a gondolataim.
Mivel teljesen Ni-kin jár az agyam igy észre se vettem amikor a tanàr szólt éppen hozzám és tette fel egyik kérdését.- Kim Sunoo figyeljen már ide! Nem otthon van szóval válaszoljon!
Erre felkaptam a fejem és ránéztem ugyanis itt állt előttem.
- Elnézést csak kicsit elkalandoztam...de már figyelek ígérem..
Annyeong!
Itt is lennék jó sok kiesés miatt. A vizsga időszaknak vége van és elég jó is lett 100%-os de ez senkit se érdekel....
próbálom minél hamarabb hozni a következő részt. Remélem tetszik és a hibákért bocsánat.Na puszi ☺️☺️
YOU ARE READING
Szeretném ha velem lennél | SunKi
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: Szeretném ha velem lennél | SunKi • Korhatár: • Páros: Kim Sunoo (Enhypen) x Nishimura Riki (Enhypen) = Sunki • Leírás: 1. Évad: Nishimura Riki egy átlagos japán fiú életét éli egészen addig a napig amíg Korea egyik városába nem...