Polka jak wstała to od razu pamiętała o tym co dziś nastąpi. Było jej smutno, że zrobiła Niemcom nadzieję. Dziś, więc chciała to odkręcić. Bardzo szybko wstała z łóżka jak to zawsze, nie wliczając niedzieli. Kiedy się obudziła była 07:28. Szybko się przebrała, uczesała i umyła zęby. Zrobiła sobie jeszcze jakieś kanapki na śniadanie. Po jakiejś godzinie Polka tylko leżała na kanapie przełączając się pomiędzy kanałami w telewizji próbując znaleść coś ciekawego. Przerwało to jednak dzwonienie telefonu. Słowianka na to odłożyła pilota i wzięła telefon. To Słowacja, siostra Polski do niej dzwoniła. Dziewczyna odebrała, więc.
[Słowacja]: Cześć, Poľsko.
[Polska]: Hej.
Odpowiedziała niechętnie Polka. Jej siostra zaś jak najszybciej chciała z nią pogadać o jej odkryciu.
[Słowacja]: Jakoś nie mówiłaś, że masz chłopaka.
Na to Polka szybko się ożywiła.
[Polska]: Co? Skąd o tym wiesz?
Spytała zakłopotana.
[Słowacja]: Ja i Czechy widzieliśmy cię z Niemcami w restauracji. Chcesz o tym pogadać?
[Polska]: Tak w sumie to teraz nie możesz jeszcze być na mnie zła, że wam o tym nie powiedziałam. Jesteśmy parą dopiero od wczoraj.
[Słowacja]: O, czyli jestem na bieżąco.
Stwierdziła zadowolona z siebie.
[Polska]: Na to wychodzi.
Potwierdziła.
[Słowacja]: Czy możemy się tym z kimś podzielić.
Zapytała gdyż nie chciała tego rozpowiadać bez zgody Polski.
[Polska]: Nie, wolę sama to ogłosić. Chcesz coś jeszcze?
[Słowacja]: Nie, dzięki.
[Polska]: Pa.
[Słowacja]: Zbohom.
Tak właśnie zakończyły połączenie. Polsce nie spodobało się, że ktoś się dowiedział o jej związku któremu jeszcze dzisiaj dane jest się zakończyć. Wolała by nikt o tym nie wiedział tak by nie musieć się tłumaczyć dlaczego zerwali i tym podobne.
Polska spokojnie jednak spędziła ten czas sprzed spotkania z Niemcami. W końcu dostała SMS'a.
----------------------------------------------------------------------------
Niemcy
Polen
Już skończyłem pracę.
Zaraz do ciebie przyjadę.
Okej
----------------------------------------------------------------------------
Polska na szybko przebrała się w coś porządnego. Ubrała na siebie zwykłą białą sukienkę do kolan z długim rękawem. Po tym jeszcze wzięła torebkę z najważniejszymi rzeczami i wyszła.
Kiedy wyszła już z bloku zauważyła Niemca.
[Niemcy]: Guten Tag, Polen.
[Polska]: Cześć.
Na moment nastała cisza. Żadna strona nie była pewna co powiedzieć.
[Niemcy]: Tak, więc...
CZYTASZ
Nieproszona Miłość/Countryhumans/GerPol
RomancePolska to 22 letnia, młoda kobieta. Jest miła, troskliwa i śmiała, ale jednocześnie porywcza i czasem irytująca. Bywa nieasertywna. Ponadto już jako dziecko doświadczyła czegoś okropnego, ale teraz żyje jej się dobrze. Mieszka sama w skromnym mieszk...