「 Chapter; Nine 」

2.6K 312 365
                                    

Parmaklarıyla ritimli bir şekilde sırasına vurmaya devam ederken bir yandan da derse odaklanmaya çalışıyordu Y/n

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Parmaklarıyla ritimli bir şekilde sırasına vurmaya devam ederken bir yandan da derse odaklanmaya çalışıyordu Y/n. Bu öğle arasından önceki son dersti ve inanın bana, bitmek bilmiyordu.

Dün kuzeni Sero ile koyu bir sohbete girdikten sonra öğrenmişti ki dedesinden kalan mirası bölüşmek için bir araya gelmişti teyzesi ve annesi. Annesini uzun zamandır ayık görmemişti, bu içini biraz daha umutla dolduruyordu.

"...Bilmiyorum, düşüneceğim dedi." Arka sırasında işittiği fısıltıları istemeden duyuyordu. Derse her ne kadar dikkatini vermeye çalışsa da olmuyordu, başını sıraya gömdü ve biraz dinlenmeye karar verdi.

Bir kaç dakika ardından zil çaldı, hızlıca toparlanmaya başladı genç kız masasının önünden üzerine düşen bir gölge olduğunu fark etmeden hemen önce.

"Her gün öğle aralarında nereye gidiyorsun tek başına?" Diye sordu bir gözü yeşil, diğeri sarı olan siyah saçlı kız. Okulun 'sözde' popüler kızlarından biriydi. Her ne kadar açık açık yapmasa da insanlarla alay etmek çok hoşuna gidiyordu, bu seferki hedefi Y/n olmuştu durup dururken.

"Yemek yemeye." Geçiştirdi Y/n. Rahatsız hissediyordu, insanlarla konuşmak her zaman kendisini tedirgin ederdi. "Onu biliyoruz şekerim," siyah saçlı kız sahte bir samimiyetle konuşmaya devam etti. "Her neyse, neden bu kadar sessizsin?" Çünkü beni iğrendiriyorsun.

"Pek konuşkan bir insan değilimdir." Küçük bir gülümseme ile söyledi Y/n eşyalarını çantasına doldurmayı bitirmeden önce. Siyahlı kızın bakışlarını üzerinde hissedebiliyordu, sanki yaptığı her harekette aşağılayıcı bir sebep arıyor gibiydi.

"İzninle," hoşlanmadığı kızın yanından geçip gidecekken siyah saçlı kolunu tuttu. "Bu arada adın neydi?" Masum gibi görünen sorusunun altında yatanı gayet iyi anlayabilecek kadar zekiydi Y/n. Siyah saçlı kız devam etti. "Biliyorsun, sınıfta varlığın yokluğun belli olmuyor,o yüzden unuttum da." Yüzündeki sırıtışı ile açıkladı.

Bu masum olmayan gülümsemeye ne kadar istemese de karşılık verdi genç kız, kibar olmak zorundaydı. İnsan öldürmek iyi bir davranış değil sonuçta değil mi? "Y/n, ve sen de?" Önündeki siyahlı kızın adını oldukça iyi biliyordu fakat genç kızın egosunu tatmin etmek istemedi.

Bozulduğu yüzünden belli olan siyahlı kız konuştu altta kalmaya niyetinin olmadığını açıkça gözler önüne seren bir ifade ile. "Toura, bilmediğine şaşırdım açıkçası, bilirsin beni herkes tanır." Her ne kadar şuan bu kızı burada boğazlamak istese de gülümsedi Y/n. "İzninle tekrardan." Toura'nın kolunu tutan elini kendi eliyle gevşetmeden önce kibarca söyledi ve yoluna devam etti, arkasından Toura'nın diğer kızlarla konuştuğunu biliyordu.

~

"Geç kaldın." Sarışın çocuğun görüş açısına girmesi ile içindeki sinir ve öfke yok olmuş yerini kocaman parlak bir gülümsemeye bırakmıştı. Genç kız sadece Katsuki'nin yanında gönlünce gülümseyebiliyordu. "Üzgünüm, bir kaç sorun çıktı." Sarışının yanına bağdaş kurup oturmadan önce söyledi.

𝓛𝓲𝓶𝓸𝓷𝓵𝓾 𝓴𝓮𝓴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin