「 Chapter; Twenty-Seven 」

1.7K 208 207
                                    

Bedeninin sızladığını hissediyordu, üşüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bedeninin sızladığını hissediyordu, üşüyordu. Düştüğü su birikintisi yüzünden, esen rüzgar daha soğuk hissettiriyordu. Titreyen elinin ucundaki pembe bilekliği aldı ve avucunun içinde sıkı sıkı tuttu sanki Y/n'in kalan son kırıntılarını bu pembe bileklikteymiş gibi, bilekliği sinirden titreyen dudaklarına götürdü, küçük bir öpücük kondurduğunda beyninde çarpan şimşek ayağa kalkmasına ikna etti sarışını, var gücüyle 3-A yurduna doğru koşmaya başladı, şuan bomboş aklında dolanan tek düşünce Aizawa'yı bulmaktı, telefonu yaşanan arbedede kullanımına veda ettiğinden polisi arayamayacaktı.

Yanan bacak kaslarına bir küfür savurdu, görüş açısına yurdun kapısı girince gücünün son demlerini de kullanarak hızını arttırdı, kapıyı çaldı.

“Bakubro? Bir süre ailende kalacağını sanıyordum?” Kirishima'nın yüzündeki şaşkınlık sarışını kan ter içinde gördüğünde daha fazla belirginleşti. Katsuki var gücüyle bedenini içeri savurdu. “Aizawa sensei, sensei, neredesin? Tanrım, yalvarırım burada ol!” Boğazı acıdı, o kadar yüksek sesle bağırmıştı ki erkenden uyumak için odasına çekilen Todoroki bile buradaydı şimdi tüm sınıf ile birlikte. Aizawa, sarı uyku tulumuyla, saçı başı dağılmış halde belirdi salonda. “Sensei!” Katsuki yorgun adamın yanına adımladı, içinde yükselen adrenalin duygusu sesini de yükseltiyordu. “Y/n kaçırıldı.” “Ne?” diye bir ses yükseldi kalabalığın arasından, Sero bantlarıyla Mineta'yı Mina'dan uzak tutarken şokla gözlerini sarışınınkiler ile buluşturdu. Mina elindeki su dolu bardağı tutacak gücü kendinde bulamazken, Denki'nin bütün uykusu açılmış, Kirishima endişeyle etrafına bakınıyordu. Sero, ani şokun etkisinden çıkar çıkmaz ağzını araladı.

“Ne demek Y/n kaçırıldı?” Katsuki mahçupça başını eğdi, içinde biriken öfkeyi kontrol edemeyen çocuk Katsuki'nin yakasına yapıştı ve bağırmaya başladı. “Buna nasıl izin verirsin? En güçlü sen değil miydin? Hani her şeyde en iyi olan sendin? Nasıl kuzenimin kaçırılmasına izin verirsin Bakugou?!” yakasından tutulmuş hesap sorulan Katsuki her zaman yaptığı gibi karşılık vermeyecekti, haklıydı Sero, korktuğu için Y/n şuan aralarında değildi.

Aizawa ikiliyi ayırdıktan sonra ne düşündüğü anlaşılmayan yüz ifadesiyle Katsuki'ye döndü, “Y/n kim?” diye sorduğunda Sero ufak bir 'Tch'ladıktan sonra odasına çekildi sinirle. Katsuki cevapladı Aizawa'yı. “Genel Departman 3/B'den L/n Y/n.” Aizawa hiçbir şey demeden arkasını döndü ve tulumunun cebinden telefonunu çıkardı.

Yavaş yavaş vücudundaki adrenalin yerini yorgunluğa bırakırken yere çöktü Katsuki, sırtını kanepe ile buluşturdu. Vücudu henüz daha yeni neler olduğunu tam olarak kavramaya başladığında aklından bir ton düşünce geçiyordu.

Benim yüzümden, diyordu.

Korktuğum için oldu,

Onu kurtarabilirdim,

𝓛𝓲𝓶𝓸𝓷𝓵𝓾 𝓴𝓮𝓴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin