Söze nasıl gireceğimi bilmiyorum TT
Benim için oldukça önemli bir kitabın sonuna geldik, final bölümünü yazarken oldukça duygulanmıştım..
Bu kitabı yazmadan önce kafamdaki tek netlik mutsuz bir son ile bitirmekti.
Çoğu kez konusunu değiştirdiğim için kafanız karışmış olabilir.
Umarım ki Final ile kafanızdaki sorular tamamlanmıştır.Başta kitabın bu kadar tutacağını tahmin bile etmezdim..
Kitabın konusunundaki en önemli unsurlar, mektuplar ve Marinette'in günlüğüydü.
Eğer bunlara dikkat ederseniz kitabın konusunu ve Marinette'in duygularını anlayacaksınızdır <3Elimden geldiğince duyguları yansıtmaya çalıştım.
Umarım hissedebilmişsinizdir.Herşeyden önce okurlarım size ne kadar teşekkür etsem az kalır.
Sizler olmasaydınız şuan bu teşekkür mesajını yazıyor olmazdım.
Kitabıma gösterdiğiniz sevgi, ilgi ve önem beni o kadar çok mutlu ediyorki.Sizleri çok seviyor ve önemsiyorum.
Yorumlarınızı okurken eğleniyorum ve kitabıma gelen ilgiyi görünce bazen şaşırıyorum..
20K olmuşuz ayrıca o kadar mutlu oldum ki!
İyi ki varsınız okurlarım sizleri çok seviyorum 🥺Yeni bölümleri sabırla beklediğiniz için, güzel fikirlerinizi belirttiğiniz için, oy verdiğiniz için sizlere çok teşekkür ederim.
Bu kitabın en önemli unsuru sizsiniz <3Lütfen beni takipte kalın, yakın zamanda başka bir miraculous shipi ile kitap yayımlayacağım.
Orada da sizleri görmek bana mutluluk verir 💕Ayrıca söylemeyi unutmuşum ekleyeyim,
Bu kitabın bendeki en önemli yeri kendi duygularımı marinette karakterine yansıtmamdı.
Yani bir nevi bazı olayları kendi hayatımdan da esinlenmiştim. Hatta büyük bir çoğunluğunu diyebilirim..Medyadaki şarkıyı size armağan ediyorum 💛
Mutlu ve huzurlu kalın,
Diğer kitaplarımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Don't Love You〝Marichat〞
Romance⤳Beni seviyor musun? Hayır beni sevmiyorsun, Hiç bir zaman sevmedin. ﹛›Marinette Dupain-Cheng × Chat Noir › Halfh text/paragraph,,Drama,, Angst › RKIVEMS ﹜