Kara kedi hızlıca evinden çıktı.
Eğer o kızın dedikleri doğruysa ortada büyük bir sorun vardı.
Hemde çok büyük bir sorun..Kagami'nin evine vardığında ona sürpriz yapmak geldi başta, evet olabilir. Zaten haberi yoktu.
Sessizce balkona indiğinde pencereden baktı gözleri Kagami'yi arıyordu.
Tam o sırada kapı açıldı .Kagami içeriye gülerek girmişti.
Kara kedi şaşkınca olacaklari izlerken birisinin onu çağırmasıyla hızlıca arkasını döndü.Marinette?
"Kara kedi!"
Elindeki bir sürü paketlerle ona bakan Marinette'i görünce hızlıca yanına indi.
"Senin burada ne işin var Marinette?"
" Eee şey, Bu paketleri bir dükkana teslim edecektim ama bu kadar ağır olacaklarını tahmin etmemiştim. Bana yardım eder misin?"
Kara kedi usulca başını sallayıp , Marinette'in elindeki paketleri aldı.
Beraber paketlerin verilecek olduğu dükkana geldiklerinde Marinette tüm paketleri tekrardan alıp dükkanın sahibine verdi.Marinette gülerek arkasını döndüğünde düşünceli bir şekilde görmüştü. Tamda tahmin ettiği gibi.
Tam zamanında çağırmıştı. Yoksa işler çok kötü olacaktı.
"Kedicik her şey için teşekkür ederim "
Kara kedi ona gülümseyerek baktığında Marinette elini sallayıp arkasını döndü.
Evine doğru ilerlerken son kez Kara kedi'ye baktığında onun çoktan çatılardan çatılara atladığını görünce direk telefonunu açtı.Siz:
Kara kedi yanına geliyor.Kagami:
Çok teşekkürler.
—(Görüldü, 17.40)Sakince nefes aldı. Sırf Luka içindi. Onun bir suçu yoktu. Ve Kara kedi bir ihaneti daha kaldırmazdı. Gerçi ortada büyük bir yalan dönüyordu ..
Tekrardan derin bir nefes aldı. Bu yalan er yada geç ortaya çıkacaktı.
Rosasìa:
Bazen sana kıyamadığım için yapmayacağım şeyleri yapıyorum.
—( İletildi, 17.45)—✧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Don't Love You〝Marichat〞
Romance⤳Beni seviyor musun? Hayır beni sevmiyorsun, Hiç bir zaman sevmedin. ﹛›Marinette Dupain-Cheng × Chat Noir › Halfh text/paragraph,,Drama,, Angst › RKIVEMS ﹜