" Kara kedi ne dediğinin farkında mısın sen!"
Sinirle saçlarımı geriye atarken , yorgun gözlerle ona bakmıştım.
" Bana gerçekleri söylemeden gitmeyeceğim."
Sinirle ayağını yere vurunca bana baktı.
" Ne gerçeğinden bahsediyorsun sen!"
"Bana bağırma!"
Sinirlerim daha fazla artarken Kagami'ye doğru bir adım attım, o geriye çekilirken konuştum.
" Gördüklerimin bir açıklaması olması lazım Kagami. Onunla ne yapıyordun sen?"
" Luka benim arkadaşım anladın mı ! Aramızda hiç bir şey yok."
"YALAN SÖYLEME!"
"BANA BAĞIRMA!"
Sinir tüm vücudumu ele geçirirken Kagami'yi duvara doğru ittim. Şaşkınlıkla bana bakarken artık bir sonuca varmak istiyordum.
"Başından beri benimle oynuyordun öyle değil mi? Her şey planlanmıştı değil mi? Beni kendine aşık edecek ve şan'ımdan faydalanacaktın öyle değil mi? Bir şey söyle bana!"
Karşımda öylece ağlarken sinirle ona bakıyordum dediklerim doğruydu. En kötüsü ise susmasıydı.
" Bana cevap ver Kagami."
"Sus artık. Bırak peşimi!"
"Neyden bahsediyorsun sen!"
" Evet hepsi doğru başından beri yalandı herşey seni kullandım anladın mı? Hiçbir zaman sevmemiştim sevmeyeceğim de. Artık bir son vermeliyiz zorunda olmasaydım bu işe kalkışmazdım anladın mı? Eğer ailem beni tehdit etmeseydi bunların hiçbiri olmayacaktı herşey için özür dilerim Kara kedi ama ben daha fazlasını kaldıramıyorum. Gözlerini aç ve seni seven asıl kişiye git."
Ağlayan gözleriyle bana bakarken duyduklarımı idrak etmeye çalışıyordum. Kagami beni ittirip giderken olduğum yere çökmüştüm . Başından beri yalanlarla devam eden hayatım , her defasında yanıltmıyordu. Asıl sorun şu Kagami bana aşık olan kızı biliyordu. Ve Kagami tehditler yüzünden benimle beraberdi.
Bir anda herşeyin açığa çıkması beni fazla zorluyordu.
Bu nasıl olabilir?
Yalanlarla çevrili hayatım vardı.
Ve artık gerçeklere odaklanmak istiyordum. Beni geçrekten seven insanı bulmak istiyordum.Kara Kedi:
Seni bulmama izin ver.
—(Görüldü, 22.34)—✧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Don't Love You〝Marichat〞
Romance⤳Beni seviyor musun? Hayır beni sevmiyorsun, Hiç bir zaman sevmedin. ﹛›Marinette Dupain-Cheng × Chat Noir › Halfh text/paragraph,,Drama,, Angst › RKIVEMS ﹜