Kırmızı kolyemi takdığımda hazırdım. Aynanın karşısına geçip kendime baktım sanırım hazırdım.
Kendi ellerimle diktiğim kırmızı kadife elbisem hoş görünüyordu . Saçlarımı toplamak istesem bile açık bırakmıştım. Sanırım yine kendimi beğendirmeye çalışıyordum..
Son kez baktıktan sonra masadaki mektubu aldım. Üzerine gül kokulu parfümümden sıktıktan sonra çantama koydum. Umarım bunu başarabilirdim.
Korna sesini duyunca hızlıca mektubu çantama koyup aşağı indim.
Bugün.. Kara kedi'nin düzenlediği maskeli balo partisine gidecektim.
Bu balo'yu eğlence amaçlı hazırlamıştı. Bense ona iyi görünmek için güzel giyinmiştim , yani umarım."Vay canına Marinette gerçekten çok iyi görünüyorsun!"
Burukça Luka'ya gülümsedim. O abim gibiydi ve yaşadığı her şeyi biliyordum birbirimize herşeyimizi anlatırdık. Luka ve benim çektiğim acılar aynıydı biz aynı kaderi paylaşıyorduk. Lakin tek bir farkla,
Onun aşkı karşılıklıydı. Sadece aralarında engel vardı..Balo'nun düzenlediği alana geldiğimizde oldukça görkemli bir ev ile karşılaşmıştık. Muhtemelen burası Kara Kedi'nin evi'ydi.
Koşarak yanıma gelen Alya'yı görünce kollarımı açtım.
Birbirimize sarıldığımızda Luka gülümseyerek bizi izliyordu."Ah kızım dehşet gibisin !"
"Sende öylesin Alya"
"Hadi içeri girelim kızlar."
Luka'nın konuşmasıyla birbirimize bakıp gülümsedik. Dışarısı çok soğuktu.
"Burası kime ait?"
"Muhtemelen Kara Kedi"
Başımı sallayıp önüme dönmüştüm. Oldukça gergindim , bugünün iyi geçmesini istiyordum.
Içerisi fazla sıcak olmasa bile ellerim gerginlikten terlemişti bile."Lavaboya gitsem iyi olacak"
"Bende geleyim mi?"
"Hayır gerek yok."
Çalışanlardan birisine lavabonun ne tarafta olduğunu sorarken kapıdaki kişi ile olduğum yerde kalmıştım.
Kara kedi..
Nefes kesici olmuştu . Kostümü farklı bir şekilde tasarlanmıştı. Keşke bende tasarlayabilseydim..
Kafamı iki yana sallayıp etkisinden kurtulmuştum onu tarif edece söz bulamıyordum.
Ancak yüzü asıktı neden üzgündü?
Hızlıca ortamdan ayrılmam gerekti , çünkü o bu taraflara geldikçe ben fazlasıyla geriliyordum." Marinette?"
Hayır , hayır. Bu olamazdı değil mi?
"Marinette , sen misin?"
Derin nefes almalıyıdım evet sakin ol Mari.
Gülümseyip arkamı dönmüştüm Kara Kedi tam şuanda karşımda dururken kalbimin atış hızı fazlasıyla artıyordu."Evet bir sorun mu var Kara kedi?"
"Hayır, sadece prensesler gibi olmuşsun . Bunu demek istedim"
Ah kalbim.. Hiç iyi değilim hemde hiç nasıl yani bana güzel dedi , hayır yani ben geçrekten güzel miyim? Hayır değilim ama neden güzelsin dedi yani .. OF
"T-teşekkür ederim"
Kara kedi yanıma doğru adım atınca fazla geriliyordum.
"Kagami bugün hasta olduğu için katılamıyacak bu gece ki partnerim sen olabilir misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Don't Love You〝Marichat〞
Romance⤳Beni seviyor musun? Hayır beni sevmiyorsun, Hiç bir zaman sevmedin. ﹛›Marinette Dupain-Cheng × Chat Noir › Halfh text/paragraph,,Drama,, Angst › RKIVEMS ﹜