Gözlerime korku ve endişeyle bakan Kagami'yi görünce bir olay olduğunu anlamıştım. Kalbim istemsizce hızlı atıyordu aldığım kırmızı gülü elim titrese bile ona doğru uzatmıştım.
"Bir gül kadar narin ve zarifsin."
Yanına doğru yaklaştıkça benden kaçıyordu. Bu canımı ne kadar acıtsa da umursamadım.
"Neyin var söyle?"
"Kara kedi, güllerden nefret ederim."
Şaşkınlıkla ona bakıyordum haklıydı , o papatya severdi.
"Ah özür dilerim, kış ayında papatya bulamadım"
"Bana bu kadar değer verme, lütfen."
Yavaş yavaş sinirlerim artıyordu.
"Ne diyorsun sen Kagami ? Biz sevgiliyiz hâlâ anlayamadın mı ? "
"Sorun da bu işte!"
Sanki , başımdan aşağı sıcak sular dökülmüş gibi hissediyordum. Beni hiç sevmemiş miydi?
"Ne, ne nasıl?"
"Lütfen artık bitirelim dayanamıyorum."
Göz yaşlarımı tutamıyordum artık. Benden ayrılmak istiyordu ama ben onsuz .. Nasıl yapabilirim?
"Hayır, hayır lütfen beni bırakma . Bir hatam mı oldu? Hayranlar mı hakaret etti ? Ailen üstüne mi gidiyor? Kagami susma lütfen bir şey söyle.."
"Yapamıyorum ben kara kedi , her şey üstüme geliyor . Aileme artık beni sevmediğini söyle lütfen"
"Ailene yalan söylemem Kagami, seni seviyorum ve seni bırakamam anladın mı? Bu gece iyice düşün."
Sinirle arkamı dönüp balkondan aşağıya sopamı uzatıp çatıya atladım. Sevdiğim her insan teker teker beni bırakıyordu. Sorunlu olan bendim. Eğer öyle olmasaydım annem beni bırakmazdı öyle değil mi? Evet sorunlu birisiydim insanları üzmekten başka işe yaramıyordum.
Belki de daha fazla durmamında anlamı yoktur?
Eyfel kulesine geldiğimde kafamdan düşüncelerimi silmeye çalıştım. Ne zaman üzülsem buraya gelir ve dinlenirdim. Tam o sırada cebimdeki telefon titremişti.
Elime alıp okuduğum mesaj beni ürkütmeye yeterli oluyordu.Rosasía : Eğer biraz daha orada durursan üşütüp hasta olacaksın kedicik.
Rosasía:
Biliyorum sevginin karşılığını alamamak kötü bir şeydir . Nede olsa ben alamıyorum değil mi? Sevmiyorsun beni. Şimdi aynı şeyleri Kagami için düşünelim.
Kagami seni sevmiyor,Ama neden ? Hm?
Kara kedi:
Sen 7/24 saat beni mi gözetliyorsun?Kagami beni seviyor anladın mı? Sadece ailesi üstüne gidiyor.
Rosasía:
Hah tamda dediğin gibi!Ailesi gerçekten sorunlu.
Kara Kedi :
Sen bunları nerden biliyorsun!Rosasía:
Başından beri dediğim gibi,Ben senin gözlerini açmaya geldim.
—✧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Don't Love You〝Marichat〞
Romansa⤳Beni seviyor musun? Hayır beni sevmiyorsun, Hiç bir zaman sevmedin. ﹛›Marinette Dupain-Cheng × Chat Noir › Halfh text/paragraph,,Drama,, Angst › RKIVEMS ﹜