Kara kedi hızlıca evinden çıktı. O takıntılı kızın kim olduğunu öğrenecekti. Ve ondan erken bir şekilde paris kulesine giderse , kızın kim olduğunu öğreneckti. Ama bilmiyor ki o takıntılı dediği kız ondan daha da zekiydi. Paris kulesinin yakınlarında olan bir ağacın üstüne çıktı şuan kim giderse görebilecekti. Ama kara kedi gelen postacıyı görünce şaşırdı ne yani mektubu postacı mı bırakacaktı ?
Kara kedi:
Mektubu getirdin mi ?Rosasía:
Postacının gitmiş olması gerek bu arada benden daha erken geldiğini biliyorum kedicik ;)Kara kedi aniden etrafına bakmaya başladı , nerden biliyordu?
Rosasía:
korkma , ben kendimi henüz sana açıklamaya korkuyorum kara kedi .Kara kedi sıkıntıyla ofladı. Direk paris kulesine gitti ve mektubu aldı. Bu mektup gül gibi kokuyordu . Mektubu açtı ve kağıttaki yazıları okumaya başladı.
' Ah bir dakika , o kedi neden bu kadar güzel gülüyor? Bugün Kara Kediyi gördüm , ona baktığımda yanındaki arkadaşlarıyla beraber kahkaha atıyordu. Çok güzel gülüyordu nasıl desem böyle kalbim sanki tekrar canlanmıştı. Sıkıcı geçen hayatıma bir anda girdin kedicik. Şuan nasıl duygular yaşıyorum tarif edemem. Çok heyecanlanıyorum seninle beraberken o yeşil gözlerin nefesimi kesmeye yeterli oluyor . Seni seven onlarca kız hayranı var ve ne kadar kıskandığımı anlatamam , hayal kurmak gibi olacak ama bir gün sevgili olursak seni hepsinden koruyacağım resmen senden imza almak için birbirlenirini eziyorlar! Şuan bu satırları okuyorsan sana diyeceğim şu hayatıma girdiğin günden beri ben, ben değilim . Ne yaptın bana kara kedi?
04.04.2014
~ Rosasía "Kara kedi tarihi görünce neye uğradığını şaşırdı bu kız gerçekten onu 6 yıldır seviyor muydu?.
—✧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Don't Love You〝Marichat〞
Romance⤳Beni seviyor musun? Hayır beni sevmiyorsun, Hiç bir zaman sevmedin. ﹛›Marinette Dupain-Cheng × Chat Noir › Halfh text/paragraph,,Drama,, Angst › RKIVEMS ﹜