Mesai bitince hızlıca eve geldim ve kendimi yatağa attım yorulmuştum. Tam o sırada telefonuma mesaj gelmişti . bu Kagami'ydi.
Sevgilim ❤ :
Merhaba kara kedi, bugün parkta buluşalım mı?Kara kedi :
Olur sevgilim şimdi mi buluşalım?Sevgilim❤:
mümkünse evet.Kara kedi :
peki ben geliyorumSevgilim ❤:
tamam bende şimdi çıkıyorum.
-(Görüldü, 18.34)
Yüzümdeki gülümsemeyle evden ayrıldım. Çatılardan çatılara atlarken yolda yürüyen Marinette'i gördüm. Dalgın ve yavaşça yürüyordu. Şu sıralar canının sıkkın olduğunu düşünüyordum. Onu biraz eğlendirmek iyi olurdu aslında ?
Bu düşünceme gülümseyerek yanına doğru sopamla iniş yaptım."Merhaba prenses"
Beni görünce başta şaşırdı, daha sonra gülümseyerek
"Merhaba kara kedi . Ne yapıyorsun burada?"
" Kagami ile buluşacaktım. Ona gidiyordum."
" öyleyse neden buraya geldin , benimde acelem vardı zaten."
Yalan söylediği çok belliydi. Çünkü başka yerlere bakıyordu. Yüzümü ona doğru yaklaştırdım. Bunu yapmamla şaşkınca bana döndü,
"Acelen var ve yavaş yürüyorsun.?"
Daha sonra elimi uzatıp saçlarından bir tutam aldım. Parmağıma saçlarını dolayıp oynarken konuştum,
"Eğer bir insanın acelesi varsa ya hızlı yürür ya da koşar. Ama sen dalgınsın ve yavaş yürüyorsun."
Yanakları kızarmıştı bile . Daha sonra geriye çekilip büyük bir kahkaha attım.
"Utanınca çok güzel oluyorsun prenses "
Bana sinirli bir şekilde bakıyordu.
"Of benim , gitmem lazım şuan kara kedi."
Elleriyle yüzünü kapatıp hızlıca yanımdan uzaklaştı .
" Görüşürüz Prenses . "
Hızlı bir şekilde parka gitmiştim. Kagami bank'ta oturuyordu. Fark etmeden arkadan yaklaştım ve gözlerini kapattım.
"Miyav~ kediciğiniz geldi"
"Hoş geldin"
Yanına oturdum. Onu özlemiştim.
"Nasılsın ?"
"İyiyim peki ya sen ?"
"Seni görünce daha iyi oluyorum. "
Bunu söylediğimde burukça gülümsedi. Veya bana öyle geliyordu.
"İyi misin sevgilim?"
"iyiyim gerçekten. "
Bir süre ikimizde sessiz kaldık.
"Kara kedi , sencede tüm Fransanın sevgili olduğumuzu bilmesi gerekir miydi?"
"En sonunda fark edeceklerdi sevgilim. Hem kötü yorumlara aldırma sen ben hep yanında olacağım."
Elini tutacakken geri çekti saçlarını düzeltti.
"Kagami neden bana böyle davranıyorsun?"
"Nasıl davranıyorum ?"
"Bana uzak davranıyorsun. "
Yüzümü ona doğru yaklaştırdım. Bir kez olsun yanağından bile öpmemiştim. Kagami ise geri çekildi.
"İnsanlar var etrafta."
"Onların neden umursuyorsun ki? Onların işi boş konuşmak."
"Sen umursamasan bile bana gelen nefret yorumlarını okuyor musun kedi? Gerçekten ben dayanamıyorum."
"Nasıl yani ? Bir insanın lafına ayrılmamız saçma olmaz mı Kagami ?"
Başını yere eğdi.
"Bunu düşüneceğim şuan gitmem gerek Adrien ile eskrim dersim var."
Ah kahretsin bunu unutmuştum!
"Ah tabi sonra görüşürüz sevgilim."
Tam yanağını öpecektim ki arkasını dönüp gitti. Bana böyle davranmasına katlanamıyordum artık.
Arkamı dönüp hızlıca okula gittim. Soyunma odasına gittiğimde normal halime dönüştüm. Dolabı açtığımda kara kedi hattına bağlı olan telefona mesaj gelmişti. Bu bana takıntılı olan gizemli kızdı. Artık mesajları kafamı karıştıryordu ne demeye çalışıyor ki!
Bilinmeyen Numara:
Şan ve Şöhret.Bu sözleri unutma kedicik.
-(Görüldü, 18.59)
—✧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Don't Love You〝Marichat〞
Roman d'amour⤳Beni seviyor musun? Hayır beni sevmiyorsun, Hiç bir zaman sevmedin. ﹛›Marinette Dupain-Cheng × Chat Noir › Halfh text/paragraph,,Drama,, Angst › RKIVEMS ﹜