| 0.6 |

2.1K 183 37
                                    

' Bilmem kaçıncı yazışım bu , bir gün eline geçecek buna inanıyorum . Ama sana bu kadar yakınken bir o kadar da uzak durmak o kadar acı verici ki Kara kedi. Seni ilk gördüğümde , gülüyordun. Evet , hemde öyle bir gülüyordun ki o gülüşün ışık saçıyordu resmen. Kalbim o ışığı görünce sanki tekrardan hayat bulmuştu. Arkadaşım seni gösterdiğinde , sana bakakalmıştım. Ama kimse şüphelenmesin diye geri çekildim. Kalbimin kurduğu senaryoları kafamdan atmaya çalıştım. Aşk kadını falan değildim ben yaşım bile uyuşmuyordu buna. Sen benden tam 3 yaş büyüktün kara kedi ! Bu yüzden başta çocuksu duygulardır deyip geçiştirdim. Lakin.. Büyüdüm ve sen karşıma daha fazla çıktın. Konuştuk seninle bir sürü anılarımız oldu, ve senin her gülüşünde kalbim sana daha fazla bağlandı. Ruhuma gelen bir ilaç gibiydin en zor günlerimi gülüşün aydınlatırdı, seni saf duygularımla sevdim ben..

~Rosasîa
30.01.2020"

Genç kız vazodan aldığı gülü zarfın içine yerleştirdi ve gülümsedi. Kilitli olan sandığın ve bir sürü yazdığı mektupların arasına yerleştirdi. Gül kokuyordu , ve bu koku onu mutlu ediyordu. Buruk bir şekilde gülümsedi. Eline telefonunu aldı , ona yazmak bile ellerinin titremesine yetiyordu.

Rosasía:
Nasılsın kedicik ,

Sana bir mektup daha yazdım bugün .

Belkide 6 yıl boyunca yazdım evet ama yavaş yavaş sana mektuplarımı göndereceğim , Sadece bir anı olarak kalsın olur mu?

Sana ilk kez aşık olduğum gün yazdığım mektubu göndereceğim .

Paris eyfel kulesine koyacağım onu , gidip al tamam mı?
—(Görüldü, 16.10)


Görüldü yazısını okuduktan sonra mutlu oldu genç kız. Sandığı açıp ilk yazdığı mektubu aradı ve buldu. Şöyle bir gözden geçirdikten sonra , eyfel kulesine gitme planını arkadaşına mesaj atarak başlattı.

Siz:
Başlıyoruz
(Görüldü, 16.14)


—✧

I Don't Love You〝Marichat〞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin