| 2.1 |

1.5K 139 110
                                    

Bazen bu kadar kapıldığım için kendimden nefret ediyordum.

 Neden hayatımı ona harcadım ki? Zaten ömrümün uzun süreceğini bile bilmiyordum. Bir insan için kendini üzmek yapabileceğim en büyük aptallık olurdu.

 Ben bunu yıllarca yapmıştım. Bir çok şeyi geride bırakıp hayatımı ona adamıştım. Belki de en büyük hatayı yapmıştım bilmiyorum. Ama herşey planladığım gibi giderse sanırım bir veya iki ay sonra mutlu olabilecektim.

Başımdaki dertler yetmezmiş gibi birde Lila eklenmişti. Onunla nasıl başa çıkacağımı biliyordum. Benim şaka yaptığım zannediyordu ama yanılıyordu.
Konu benim mutluluğumla ilgiliyse yapmayacağım bir çok şeyi yapardım.

Başım çok kötü ağrıyordu. Aldığım haplar bunu iki katına katlıyordu zaten. Komidinde ki suyu içtiğimde biraz olsun kendime gelmiştim. Uyku düzenim tamamen bozulmuştu. Saat 5.30 'da hangi insan uyanırdı ki? Kafamı tekrardan yastığa koyup uyumayı denedim.

Olmuyor.

En sonunda pes edip ayağa kalktım. Bu boş zamanımda boşladığım derslere çalışabilirdim belki de. Zihnim fazla dolu değildi neyse ki. Bu sayede dikkatimi toplayabilirdim en azından.
Evet bu oldukça mantıklı karardı.


Okulun bahçesinede ki kalabalık dikkatimi çekmişdi. Herkes oraya toplanmıştı. Gidip baksam iyi olurdu.
Merak etmiştim hem.
Kalabalığın arasından ilerleyip herkesin dikkatle baktığı yere baktığımda şaşkınlığım ve hüznüm birbirine girmişti resmen. 

Kara kedi ve Lila bir bankta beraber oturmuş konuşuyorlardı. 

Ya Kara kedi'nin aklını karıştırırsa? Hayır, asla böyle bir risk alamazdım.Kalabalık biraz olsun azalırken bense onların arkasında ki ağaca doğru ilerledim. Lila'nın yapacağı o hatada hemen müdahele edebilmem için onları dinlemem gerekiyordu. Ayrıca merak etmiştim.Ağacın arkasına saklandığım da yere çöküp onları dinlemeye başlamıştım.

"Ne demek istiyorsun sen Lila?"

"Sadece , uzun süredir senden hoşlanıyorum. Bunu itiraf etmek istedim, ama senden çok utandım."

Yüzündeki sahte utançla başını yere eğen Lila'yı gördüğümde yüzümü buruşturup gözlerimi kara kedi'ye diktim. Daha fazla gözlerimin kanamasına izin veremezdim nede olsa.

"Ama Lila ben sana karşı aynı şeyleri hissetmiyorum."

"Bak Kara kedi, zamanında çok kötü hatalar yaptım seni medyaya ifşa ettim. Bundan çok pişmanım sadece Kagami ile olan ilişkiniz de yıkılmıştım gözüm kararmıştı. Çok özür dilerim artık değiştim anla beni eski Lila gitti. Lütfen affet beni."

Bu kıza acilen Oscar ödülü verilmeliydi. Böyle bir oyunculuğu kimse yapamazdı da. Sinirden başını iki yana sallayıp Kara kedi'ye baktım. 

"Lila ben başka birisini seviyorum. Daha fazla zorlama. Doğru duyguları hissederek mutlu olmak istiyorum peşimi bırak."

"Tanımadığın birisini sevmek ne kadar doğru ki kedicik?"

Telaşla yerimde kıpırdandığımda sinirle dişlerimi sıktım. Lila saçmalamaya başlamıştı. Eğer devam ederse buna müdahale etmekten asla kaçınmayacaktım.
"Yalanlarını daha fazla dinlemeyeceğim Lila. Hoşçakal."

"Rosasìa'nın kim olduğunu biliyorum."

—✧

I Don't Love You〝Marichat〞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin