Ismeretlen helyen aludni nekem csupán annyit tesz, hogy nem tudok eljutni az álmok világába míg meg nem szokom az adott ágyat, ez egy több napot igénybe vevő procedúra, és nem a legjobb ami a munkámat tekinti.
A hold magasan járt az égen, ezzel tökéletesen megvilágítva a havas hegytetőket.
Kibújva a takaró alól és a szállodai köntöst magamra kapva mentem ki az erkélyre, majd könyököltem a korlátra. Göndör fürtjeimet szabadon hagytam, így a szél, ami kései óra lévén rendesen fújt az arcomba csapta a hajamat, ezzel eltakarva az egyébként tökéletes kilátást.
Kifújkálva, kisimítva, majd összefogva a rakoncátlan tincseket ültem le az erkély közepén elhelyezett kerti fotelek egyikére és percekig csak csodáltam a kilátást.
-Cinty.-hallottam meg Pierre hangját, mire ösztönösen összerezzentem és ránéztem. –Ne haragudj.-szólalt meg halkan, álmos hangon. –Hallottam amikor felkeltél. Hideg van, úgyhogy kihoztam egy plédet.-tartotta fel a bézs színű paplant.
-Köszönöm.-néztem rá hálásan. Mögém lépett és, mint a fodrászok rám terítette az anyagot, majd elindult a másik szék felé. –Le ne ülj.-szóltam rá figyelmeztetően, ő pedig döbbenten nézett rám, majd a székre, hátha tudok valamit amit ő nem, és miután megbizonyosodott arról, hogy tiszta a terep leült.
-Erre azt szokás mondani, foglalj helyet. Kedvesség a köbön, de tényleg.-forgatta meg szemeit.
-Nem.-nevettem fel halkan. –Holnap sajtós napod van.-jelentettem ki a tényt. –Ha nem pihensz, fáradt és dekoncentrált leszel, a sajtó ezt szépen kiszagolja és ízekre szednek.-kulcsoltam össze az ujjaimat az ölemben.
-Nem minden riporter és újságíró egy kegyetlen dög.-jelentette ki határozottan.
-Indulj ki belőlem.-tártam szét a kezeimet.
-Nem gyakorolod a hivatásod, így felesleges arra kényszerítened, hogy valami olyat mondjak ki ami nem is igaz.-méregetett fürkészően.
-Menj aludni Pierre.-forgattam meg a szemem.
-Csak utánad.-nevetett fel tehetetlenül.
Szememet forgatva pattantam fel, és velem egyetemben kelt fel ő is, mint aki csak arra vár én mikor lépek és ő a reflexeinek köszönhetően mikor kelhet fel. Döbbenten néztem rá, és tudtam ez most egy verseny.
-Az élet minden területe egy verseny neked?-néztem rá értetlenül, nem válaszolt, csak önelégült vigyorra húzta ajkait. –Emberedre akadtál.-mosolyodtam el lassan, majd vártam a pillanatra és elrohantam az üveg ajtó felé ahol bejutunk a lakosztály nappalijába, egyenlő feltételek mellett, megadtam neki az esélyt. A padlótól plafonig érő ajtó kilincsébe kapaszkodtam, Pierre pedig mindenáron be akart jutni az ajtón, természetesen elsőként, nyilván fellökött, én pedig a kilincset szorítva estem el, és éreztem az éles fájdalmat a csuklómba ami a mutatványomnak hála nyilalt belém.
-Oh basszus.-suttogtam miközben lassan leemeltem a kilincsről és az éles fájdalomnak hála egy könnycseppet is elmorzsoltam.
-Cinty.-jött ki néhány pillanattal később Pierre amikor valószínűleg felocsúdott és rájött, hogy nem toporgok ott mellette. –Mi történt?-nézett rám döbbenten. –Gyere.-nyújtotta felém a kezét. Halvány mosolyra húzva ajkaimat fogadtam el a felém tartott kezét, majd magam mellé akartam rántani. Viszont Pierre-t annyira váratlanul érte ez a tett, hogy rám esett.
A földön elterülve néztem fel rá, miközben ő két kezét testem mellett megtámasztotta. A döbbenet, mely arcán táncolt leírhatatlan volt, mert eközben a feje mögül a hold is előbukott. Ha eddig azt hittem láttam már gyönyörű dolgot, akkor nem ismertem magát a fogalmat magát, mert ez volt a tökéletes kép.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Tengerszint felett - 𝙿𝚒𝚎𝚛𝚛𝚎 𝙶𝚊𝚜𝚕𝚢 | ✓
Любовные романы"𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯𝘮𝘢𝘳𝘬𝘴 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘮𝘦." 𝙿𝚒𝚎𝚛𝚛𝚎 𝙶𝚊𝚜𝚕𝚢 "-Azok az emberek akik mocskos játékot űznek kilométerekről kiszago...