𝕃𝕒𝕤𝕥 𝕄𝕚𝕟𝕦𝕥𝕖

109 25 12
                                    

Author's POV

හමුදාවේ නිලධාරියා බිමට පාත් වෙලා gun එක  අතට ගන්නකොටම සෙශා ඒක දැක්කා. ඒ උනාට එයාව අල්ලගෙන හිටපු gang leader  ඒක දැක්කේ අන්තිම මොහොතෙනේ. එයා ඒක දකින කොට පරක්කු වැඩියි. ඉතින් එයාට කරන්න දෙයක් හිතාගන්න බැරුව එයා සෙශාව ඉස්සරහට දාලා තමන් බේරෙන්න තරන් වෙලාවක්වත් ඉතුරු වෙලා තිබුනේ නෑ. හමුදාවේ නිලධාරියා ඒ වෙනකොටත් වෙඩි තියලා ඉවරයි. කොහොමින් කොහොම හරි අන්තිමට ජීවිතේ බේරගන්න පුලුවන් උනේ .........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................සෙශාට විතරයි. සෙශාගේ ජීවිතේ බේරුනාට මොකද වැටුනු විදිහට සෙශාට හිතුනේ තමන් මැරුනම කියලා තමයි. Bullet  එක කෙලින්ම gang leader ගේ  බඩට වැදුනේ. ඒ මනුස්සයා වැටුනෙත් සෙශාගේ ඇඟ උඩටමයි. Gang leader ගේ අතේ තිබුන තුවක්කුව පැත්තකට විසික් වෙලා ගියා. එයා බිමට වැටෙනවත් එක්කම එතන හිටපු තවත් හමුදා නිලධාරියෙක් ජින් ව අල්ලගෙන හිටපු කෙනාගේ දිහාවට වෙඩි තිබ්බා. ඒ මනුස්සයා ජින් වත් පෙරලගෙනම බිමට වැටුනා. ඒ මනුස්සයා ජින් ගේ ඇඟ උඩටමයි වැටුනේ. ඒ මනුස්සයව අහකට තල්ලු කරලා දාලා ජින් කොන්දත් අල්ලගෙනම අමාරුවෙන්  එතනින් නැගිට්ටා. ජින් නැගිටපු ගමන් දුවගෙන ගියේ සෙශා ළඟට. ජින් බය වෙලා හිටියේ. මොකද වෙඩි වැදුනේ සෙශා ටද gang leader ට ද කියලා එයා හරියටම දැක්කේ නෑ. ජින් බය උන පාර එයාට කතා කරගන්නත් බෑ. එයා සෙශා ළඟට ගිහින් සෙශාගේ අතින් ඇල්ලුවා. ටික වෙලාවක් යනකන් සෙශාගේ හෙලවීමක්වත් තිබුනේ නෑ. ජින් ගේ ඇස් වලින් කඳුලු වැටෙන්න පටන් ගත්තේ එයාටත් නොදැනිමයි.

Random Love ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora