ජින් එක්ක අනික් අය හිටපු ගෙදර ගේට්ටුවෙන් එළියේ ටිකක් ඈතට වෙන්න නතර කරලා තිබුණ කළු පාට කාර් එක ගැන ගේ ඇතුළේ හිටපු කාටවත්ම ගාණක් තිබ්බේ නෑ. මොකද කාලෙකට පස්සේ හැම කෙනාම හිටියේ ගොඩක් සතුටින්. ඒත්..... ඒ කාර් එක ඇතුළට වෙලා තනි කළු පාටින් ඇඳලා කළු මාස්ක් එකකුත් දාන් හිටපු කෙනා තමන්ගේ අත් දෙකෙන්ම steering wheel එක තද කරන් හිටියේ හරියට හිත ඇතුළේ තියන තරහ හිතේම හිර කරන් ඉන්නවා වගේ... හිතට ආපු ක්ශණික අදහසකට කාර් එකෙන් එළියට බැහැපු කළු මාස්ක් කාරයා ගේ ඇතුළෙන් ඇහෙන හිනා සද්ද වලට කන් දීගෙනම කාර් එකේ රෝදෙකට හයියෙන් පයින් ගැහුවේ ගේ ඇතුළේ හිනා වෙවී ඉන්න මිනිස්සුන්ට ගිහින් ගහන්න බැරි කමට. එහෙම්මම කාර් එකට නැගපු ඒ කෙනා තරහෙන්ම steering wheel එකට පාරක් ගහලා කාර් එක හරවන් යන්න ගියා. වෛරය කැකෑරෙමින් තිබුණ ඒ හිතේ තමන්ගේ හතුරන්ගෙන් පළිගන්න මේ වෙලාවේ මොන වගේ සැලසුම් හැදෙමින් තිබුණද කියලා දන්නේ ඒ කෙනාම විතරයි..
එහෙනන්...... බලන් ඉමු මේ මාස්ක් එකේ අයිතිකාරයා එයාගේ පළිගැනීම කොහොම සම්පූර්ණ කරයිද කියලා.........
WAITING FOR RANDOM LOVE SEASON 2
අම්මෝ........ ඔන්න එහෙනන් random love season 1 ඉවරයි. ඇත්තටම කතාව ලියන්න පටන් ගන්නකොට නන් තව සීසන් එකක් තියා කවුරුවත් කතාව කියවන්නෙ නැති වෙයි කියලා ලොකු බයක් තමයි තිබ්බේ🤭. හැමෝටම ගොඩක් ගොඩක් ස්තූතියි.... random love තමයි මන් ලියපු පළවෙනි කතාව. හිතුවේ නෑ මෙච්චර අය කියවයි කියලවත්. 3000 කට වඩා කතාව කියවලා තියනවා. හරිම සතුටුයි මට. කතාවක් ලියන්න ඕනි කියලා හිතපු දවසේ ඉඳන් උදව් කරපු හැමෝටම ගොඩක් ස්තූතියි. පළවෙනි chapter එක දාලා තියෙන්නේ 2021.04.10 අවුරුද්දකටත් වැඩියි නේ🤭. දන්නේ නැද්ද ඉතින්, වැඩ අස්සේ ලියන්න බැරි වෙනවා. random love කතාව යන අස්සේ තව කතාත් publish කළානේ ඉතින්😌. අන්තිමට මට කියන්න තියෙන්නේ කතාව කියපු වෝට් කරපු comment කරපු කතාව reading list වලට ඇඩ් කරපු හැමෝටම ගොඩක් ස්තූතියි. එහෙනන් ආය season 2 එක්ක හම්බුවෙමු.🙂 ජින් අයියා ආපහු එන දවසට මාත් random love season 2 අරන් එන්නන්🥺. නෑ නෑ.... ඊටකලින් season 2 දෙන්නන්. ඒකත් කියවන්න අමතක කරන්න එපා..... මේකට වඩා නන් ටිකක් වෙනස් වෙයි. මේ කතාව නිකන් love story එකක් විතරක් වගේනේ. season 2 එහෙම නෑ. ඒකේ..... එක්කෝ ඕනි නෑ..... මේකට වඩා නන් හාත්පසින්ම වෙනස් මන් එහෙම කියන්නකෝ... එහෙනන් මන් හිතනවා ඔයාලා ඒ කතාවටත් ආස වෙයි කියලා🙂.
අදවත් කතාව ගැන අදහස කියන් යන්න ඉතින්🥺... අන්තිම chapter එකනේ💕....
BẠN ĐANG ĐỌC
Random Love ✓
Ngẫu nhiên🍃Life is a game and true love is a trophy 🌟 My love💘 for you is a journey that knows no ending 💫 I hope to be the last one you will love❤️ I love you because you saw me in ways that no else could ever do🥺💞 I am at my truest,🙃my silliest😋 an...