Πωπω ζεστή στην Καραϊβική. Μιλάμε περπατάς στον δρόμο και λιώνεις σαν παγωτό.
Έχουμε την ζέστη έχουμε και τον Αλεξάντερ να κυκλοφορεί με το μποξερακι στο σπίτι.
V: Τ-τι εννοείς; (Ρώτησα τραυλιζοντας)
Αισταδιολα! Ελπίζω να μην το κατάλαβε γιατί θα μου το χτυπάει συνέχεια.
Α: Θέλεις να αρχίσουμε από τώρα; Ή από το βράδυ; (Με ρωτάει πονηρά ενώ με τραβάει στην αγκαλιά του)
Βάζω τα χέρια μου στον λαιμό του και σηκώνομαι στις μύτες τον ποδιών μου.
Πλέον έχει κατεβάσει τα χέρια στην μέση μου και την χαϊδεύει απαλά.
Σιγά σιγά κατεβάζει το ένα του χέρι προς τον..
Κωλο μου;
Θα μπορούσα να τον βαρεσω και να τον βρίσω όμως τώρα είμαι ανίκανη.
Ένας ηλεκτρισμός διαπερνάει το σώμα μου.
Με κοιτάει μέσα στα μάτια. Το ίδιο κάνω και εγώ.
Α: Victoria θέλεις..; (Με ρωτάει ενώ κοιτάει τα χείλη μου)
Να με φιλήσει;
Να τον παντρευτώ;
ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΈΡΩΤΑ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΌΣ;
Σε όλα είναι ναι μπιτσιζ.
V: Νομίζω πως θέλω..(του είπα και πλησίασα τα χείλη του)
Χαμογέλασε και άρχισε να με πλησιάζει και αυτός.
Α: Βικτόρια, είσαι και θα παραμείνεις για πάντα η γυναίκα μου! Εντάξει; Είμαι δικός σου. (Μου ψιθυρίζει στο αυτί)
Και εκεί που πάω να του απαντησω το λάπτοπ αρχίζει να βγάζει έναν περίεργο ήχο.
Κλήση από το Viber.
Ποιος;
Ω ΝΟ!
Ο ΓΙΏΡΓΟΣ.
V: ΠΑΝΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕ. (Φωνάζω στον Αλεξάντερ)
Γιατί φωνάζω δεν ξέρω.
Α: Όταν έλεγα να φωνάζεις δεν εννοούσα γι'αυτό αλλά όκευ..(είπε χιουμοριστικά και άνοιξε την κλήση)
Γ: Έλα ρε, έχει κωλάρες εκεί; (Ρωτάει ο Γιώργος τον Αλεξάντερ και μετά με βλέπει)
Αχ αυτά τα πράγματα που πετάει. Μου έρχεται να του πετάξω εγώ την παντόφλα.
Α: Όλα είναι μια χαρά. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο και τώρα θα ξεκουραστούμε λίγο. Το βράδυ έχουμε συνάντηση. (Λέει σοβαρός ο Αλεξάντερ)
YOU ARE READING
Fuck you, Mafia
HumorΟ Alexander Stone είναι ο αρχηγός της ιταλικής μαφίας. Γυμνασμενος, με πολλά τατουάζ, πανέμορφος και άκαρδος. Η Victoria River επιτέλους βρήκε τα λεφτά για να πάει ταξίδι στην Ιταλία. Το περίμενε όλη της τη ζωή. Όλα είναι μια χαρά μέχρι να βρεθεί α...