9ο κεφάλαιο

2K 102 14
                                    

Δεν έχω ξανά ακούσει κάποιον να φλεξαρει το πουλί του- όχι δεν εννοώ το χελιδόνι!

Α όχι λάθος. Ο αδελφός μου το φλεξαρε και ακόμα το φλεξαρει. Παντα έλεγε  "ο θεός μου έδωσε άλλου τα 10 εκατοστά"  ή "κρίμα δεν ξέρω τι προβλήματα υπάρχουν όταν έχεις μικρό πουλί"

Επιστρέφω στην πραγματικότητα. Ο Αλεξάντερ ανέβηκε πάνω και έμεινα εγώ με την Αναστασία.

V: Αναστασία θέλεις να πάμε στο δωμάτιο σου να παίξουμε; (Την ρώτησα γλυκά)

Χαμογέλασε και έβαλε το χεράκι της πάνω στο χέρι μου. Ήταν τόσο απαλό και μικρό που σου ερχόταν να το φας.

Το χεράκι της παιδιά, το χεράκι της!

Μπήκαμε στο δωμάτιο της και αυτή ανέβηκε στο κρεβάτι. Άρχισε να χοροπηδάει και εγώ άνοιξα λίγο την μπαλκονόπορτα μιας και είχε καλό καιρό.

Αν βγεις στο μπαλκόνι, μπορείς να δεις όλο τον κήπο και την πισίνα. Επίσης δύσκολα βλέπεις έξω από τα κάγκελα γιατί είναι πολύ μεγάλη η αυλή.

(...)

V: Δηλαδή εμείς θα φύγουμε και η Αναστασία θα μείνει μόνη της; (Ξανά ρώτησα εννοώ έφτιαχνα το φυσικό χυμό της)

Ο Αλεξάντερ είχε ντυθεί και με περίμενε στο σαλόνι. Μπορώ να πω πως ήταν καλός, πολύ καλός..

Καλά ήταν ΜΟΥΝΑΡΟΣ.

Την αλήθεια να την λέμε. Έχει ένα θεϊκό σώμα και πανέμορφο πρόσωπο. Το μαύρο κοστούμι τον εφαρμόζει τέλεια.

Α: Θα έρθει η Σόφι. (Είπε και τον κοίταξα ερωτηματικά)

Πες μου ότι θα φέρει καμιά γκόμενα να προσέχει το κοριτσάκι μου θα γίνει χαμ-

Α: Η Σόφι είναι η μαγείρισσα και η καλή φίλη της μαμάς μου. (Με πρόλαβε)

Εντάξει ηρέμησα.

Η κ. Σοφι μπαίνει μέσα με πολλές σακούλες. Πηγαίνω, της χαμογελάω και την βοηθάω με τα ψώνια.

V: Γεια σας είμαι η Victoria. Χάρηκα για την γνωριμία. (Της είπα με ένα χαμόγελο στα χείλη)

Αμέσως μου χαμογέλασε και με πήρε αγκαλιά.

κ.Σ: Πουλακιμ μεγάλωσες! Αλλά παρέμεινες κούκλα. Πωπω για κάνε μια στροφή. (Είπε και με έβγαλε από την αγκαλιά της)

Μεγάλωσα; Ναι μεν μεγάλωσα αλλά πώς το ξερει;

Μιλάει ελληνικά; Ομαγκαντ σ'αγαπω.

Fuck you, MafiaOnde histórias criam vida. Descubra agora